Çok değil, bundan 50-60 yıl öncesine kadar kurumların stratejik planlarını hazırlamak için kullandıkları yöntem, geçmişi ve mevcut durumu analiz edip geleceğe dair öngörülerde bulunmaktı. Oysa gelecek o kadar hızlı ve şaşırtıcı bir şekilde geldi ki, içinde bulunduğumuz zamanı anlamakta bile zorluk yaşadığımız durumlarla karşılaştık. Kurumlar stratejilerini dijital dönüşüme ve bilişim çağının trendlerine uygun şekilde hızla değiştirmek durumunda kaldılar. Gelecek kavramsal olarak hâlâ uzak bir zamanı ifade ediyor, fakat artık bu uzaklığı ölçemiyoruz. Dolayısıyla kurumlar karar alma süreçlerinde çok daha hızlı, esnek ve donanımlı olmak zorundalar.
Speaker Agency Gelecek ve Fütürizm konuşmacıları, ekonomi, teknoloji, girişimcilik ve trendler konusundaki bilgi ve deneyimlerine dayanan konuşmalarıyla geleceği -ve günümüzü- anlamak ve uyum sağlamak konusunda kurumlara önemli katkılar sunuyor.
- Teknolojinin Öte Yanı
- Endüstri 4.0
- Bilim Ekonomi Gelecek ve Siz!
- Geleceğin Güçleri, Suçları ve Aşkları (Gelecek Trendleri)
- Süper İnsana Doğru: Geleceğin Tıbbı ve Sağlık Teknolojileri
- Ezberbozan Gelecek - Öngörülerle Dans Etmek
- Geleceği Tasarlamak: Deneyim Ekonomisi
- Yıkıcı İnovasyon ve İşin Geleceği
- Yeni Dönemin En Önemli Trendi: User Experience Design & Analytics
- Teknoloji Trendleri ve Gelecek Senaryoları
- İnternet ve Geleceği
- Mobilite ve Gelecek Senaryoları
Gelecek ve Fütürizm konuşmacılarımız hakkında daha fazla bilgi almak için konuşmacılarımızın sayfalarını inceleyebilirsiniz.