INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
DR. SERTAÇ DOĞANAY

DR. SERTAÇ DOĞANAY

Dr. Sertaç Doğanay Teknoloji ve Sürdürülebilirlik İletişimcisi

DR. SERTAÇ DOĞANAY
DR. SERTAÇ DOĞANAY Kimdir?

Teknoloji iletişimi ve sürdürülebilirlik iletişimi üzerine çalışan öğretim görevlisi, konuşmacı ve yeni nesil yayıncıdır. LinkedIn’in Türkiye’deki 13 Milyon kullanıcı arasında Top Voice unvanını alan ve profilinde mavi LinkedIn rozeti taşıyan tek kullanıcıdır. Top Voice, dünyadaki 1 Milyara yakın LinkedIn kullanıcısı arasında sadece global alanda fikir lideri – influencer kabul edilen 2.000 kişiye verilen özel bir unvandır. Aynı zamanda Türkiye’de ilk LinkedIn Live canlı yayınını yapma hakkını kazanan kullanıcıdır. Dr. Sertaç Doğanay, LinkedIn’deki 210.000 takipçisine her gün iş dünyasını ilgilendiren yeni trendleri aktarmakla kalmıyor, aynı zamanda kişisel marka inşa etme ve topluluk yönetimi konularında da başarılı bir örnek kabul ediliyor. İstanbul Tıp Fakültesi mezunudur. 10 senelik ilaç sektörü deneyiminde; marka müdürü, kurumsal iletişim yöneticisi, pazarlama müdürü ve pazarlama satış direktörü pozisyonlarında bulunmuştur. 2013-2018 yılları arasında Yeditepe Üniversitesi MBA öğretim görevlisi olarak dijital pazarlama iletişimi dersleri vermiştir. 2019 Bahar dönemi itibariyle Kadir Has Üniversitesi’nde “Teknoloji İletişimi” dersini vermektedir. 2019 Bahar dönemi itibariyle mezun olduğu İstanbul Tıp Fakültesi’nde “Geleceğin Tıbbı ve Yeni Sağlık Teknolojileri” dersini vermektedir. 2021 Yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Medya Çalışmaları Merkezi (Social Media Lab) yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. 2018 yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri - Siber Güvenlik Merkezi’nin teknoloji iletişimi alanında danışma kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır.  PERYÖN, REPMAN İtibar Araştırmaları Merkezi, Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği ve Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu (TEGEP) danışma kurulu üyesidir. Yanındayız Derneği üyesidir. Toplum Gönüllüleri Vakfı’nın aktif gönüllüsüdür. 2021’de LinkedIn’de kurmuş olduğu Sürdürülebilir Bir Dünya ve Teknoloji & İnovasyon kanallarında ve WhatsApp bülten gruplarında paylaşılan içerikler, her ay milyonlarca kişilik bir erişim sağlamaktadır.

önceki
sonraki

speaker
DR. SERTAÇ DOĞANAY Konuşma Başlıkları
Sürdürülebilirlik İletişimi ve Küresel Sürdürülebilirlik Trendleri

İş dünyasının gündemi çoğunlukla 4-5 yılda bir değişiklik gösteriyor. Son 15 yılı dikkate alacak olursak sosyal medya, mobil teknolojiler, dijital pazarlama, inovasyon, yaratıcı yıkım, Endüstri 4.0 uygulamaları, dijital dönüşüm, uzaktan çalışma ve yönetim bunların arasında sayılabilir. 

Sürdürülebilirlik ise yıllardır gündemden hiç düşmeyen, aksine giderek de yükselen bir gündem maddesi. Kurumların hayatta kalması, daha sağlıklı olması, çevreye ve topluma karşı daha düşünceli ve faydalı olması gibi önemli başlıkları bünyesinde barındıran sürdürülebilirlik; çoğu zaman anlaması da, anlatması da zor bir kavram. Uygulaması da bir o kadar zor. Küresel sürdürülebilirlik trendlerinden haberdar olmanın bizler için kritik bir önemi var. Gerek faaliyet gösterdiğimiz sektörlerde gerekse diğer alanlarda yürütülen sürdürülebilirlik faaliyetleri hepimizi için yol gösterici ve ilham verici olabilir.

Sürdürülebilirlik iletişimi prensipleri ise bizzat yürütmekte olduğumuz faaliyetleri, paydaşlarımıza etkili şekilde aktarmamızı sağlar.


Geleceğin Güçleri, Suçları ve Aşkları (Gelecek Trendleri)

Hızla gelişen teknoloji iş yaşamını ve özel yaşamı kökten değiştiriyor. Sadece işlerin yapılış şekli değil, suçların işleniş ve hatta aşkların yaşanış şekli de değişiyor. Dijital veri üretimindeki artış, bulut bilişim, yeni sensörler, 5G, yapay zeka gibi kavramlar ışığında yeni dünyayı kavramak ve anlamak, belki de hayatta kalmanın ön şartı olacak. 


Dolandırılmak İçin Lütfen Tıklayın: Siber Güvenlik

2017 Mayıs ayındaki bir konferansta, dünyanın en zengin ilk 10 kişisinden biri olan, ünlü yatırımcı Warren Buffet’ın söyledikleri çok çarpıcıdır: “Teknolojinin bu kadar hızlı ilerlediği günümüz dünyasında insanlığın bir numaralı probleminin siber güvenlik olduğunu düşünüyorum.”

Siber güvenlik; hız kesmeyen teknolojik gelişmeler ve önümüzdeki 5 yılda kullandığımız tüm nesnelerin internete bağlı olmaya başlayacağı öngörüsüyle, yeni dünya ve yeni yaşam tarzımızın en çok ciddiye alınması gerekecek konularının başında gelmektedir. 

Son derece basit ve uygulanması kolay güvenlik önlemleriyle siber suçların %90’ının önüne geçebiliyoruz ama bunu pek de önemsemediğimiz için siber suçlular karşısında çoğu zaman savunmasız kalıyoruz. 

Internet of things (nesnelerin interneti) teknolojisi ise dünyayı bambaşka bir boyuta taşıyor. Kullandığımız otomobiller, ev eşyalarımız, giydiğimiz kıyafetler, tansiyon ve kan şekerimizi ölçen akıllı dövmeler, kontakt lenslerimiz, ve hatta kalp pillerimizin de internete bağlanmaya başladığı bir dönem yaşıyoruz ve bu da bizzat bizi hacklenebilir kılıyor. Yani önümüzdeki günlerde teknoloji korsanları tarafından ele geçirilenler sadece bilgisayarlarımız, cep telefonlarımız, banka hesaplarımız olmayacak. 

Özellikle kurum çalışanlarının sık karşılaşılan siber güvenlik problemleri ile ilgili bilgi sahibi olması, bu problemlerin hangi sebeplerden kaynaklandığını öğrenmesi ve problemlerin önemli bir kısmından korunmasını sağlayacak basit yöntemler hakkında bilgilenmesi önem taşıyor.


Dijital Dönüşümün Ekonomi ve İş Modellerine Katkıları

Dünya Ekonomik Forumu’un (World Economic Forum) inisiyatifiyle 2011’den bu yana tartışılan, üzerine devlet yönetimi kademesinde konferanslar organize edilen, araştırmalar ve bütçelendirmeler yapılan Endüstri Devrimi 4.0, hem ekonomiyi hem de iş dünyasına kökünden değiştiriyor. Bu köklü değişimleri; sürücüsüz taşıtlar, 3D yazıcılar, ileri robotik ve yeni materyaller, büyük veri, yeni sensörler, nesnelerin interneti, paylaşım ekonomisi modelleri (Airbnb, Uber), yeni e-ticaret ve biyotaklitçilik başlıkları altında incelemek mümkündür. 

Tüm diğer sanayi devrimlerinden farklı olarak dördüncü sanayii devrimi büyük bir yıkıcı güç olarak tam karşımızda duruyor. Kurumlar ve toplumların sadece sistemleri dönüştürmesi yeterli değil. Çalışanların bu değişime vereceği destek ve sağlayacağı uyum, sürecin başarısını belirleyecek.

Ekonomi ve iş dünyasında önümüzdeki 10 senede yaşanacak önemli dönüm noktalarına baktığımızda, halen yapmakta olduğumuz işlerin pek çoğunun yazılımlar ve bilgisayarlar aracılığı ile yapılacağını öngörebiliriz. Dijital dönüşümün kökten etkilemeyeceği tek bir iş alanı bile kalmayacak. 

Dünya Ekonomik Forumu tarafından yapılan bir çalışmaya göre de şu anda ilkokulda okuyan çocukların %65’i çalışma çağına geldiklerinde, bugün ismi henüz belli olmayan işlerde çalışacaklar. 

Önümüzdeki yıllarda bu dinamikler doğrultusunda rekabetin de kuralları değişecek. Tüm kurumlar, inovasyonun ön saflarında yer almak zorunda olacaklar.


Süper İnsana Doğru: Geleceğin Tıbbı ve Sağlık Teknolojileri

70’li yılların ilkel bilgisayarlarında, bir tümleşik devre üzerindeki transistör sayısı 2.300’dü.

1990’ların başında 1 milyon sınırı aşıldı. 2005 gibi 1 milyar sınırı aşıldı. iPhone’un son modelindeki çipte tam 6,9 milyar transistör kullanılıyor. Çok basit bir karşılaştırma yapacak olursak, bugün hepinizin elinde olan cep telefonlarının işlem gücü, 1969’da Ay’a giden Apollo 11’nin bilgisayarının işlem gücünün birkaç milyon katı kadar.

Buna ivmelenen getiriler yasası (Moore Yasası) diyoruz.

Hatta bazı alanlardaki maliyet düşüş hızı, Moore yasası grafiğini bile geçmiş durumda. Bunlardan biri de genom dizileme işlemi. Yani kabaca sizin genetik haritanızı çıkarma yöntemi. 2002’de bu testi yaptırabilmek için 100 milyon dolar gerekiyordu. Bugünse 500 dolara bunu yaptırabiliyorsunuz.

Henüz birkaç ay önce, Ekim 2018’de dünyada ilk kez ticari amaçlı bir 5G servisi kullanıma açıldı. Amerika’da 4 şehirde kullanılabiliyor henüz. Bugün yaygın kullanımda olan 4G’den yaklaşık 1000 kat hızlı bir teknoloji bu. 5G ile son yıllarda üzerine çok konuşulan giyilebilir teknoloji ve nesnelerin interneti çok daha verimli çalışmaya başlayacak ama bununla da kalmayacak, vücutların interneti dönemi başlayacak. 

Size şöyle bir soru sorsam: Sigara mı içiyorsun? Yıpranmış ve yakında kanser olma ihtimali olan akciğerlerinin yerine minik bir alet takalım, bu sayede ömrünü yaklaşık 20 yıl uzatalım. 

Daha mı hızlı koşmak istiyorsun? Usain Bolt’la kapışmak mesela. Tüm hücrelerine oksijen taşıyan alyuvarlarını alalım, yerine vücuduna milyarlarca nano robot salalım. Sen de değil 100 metreyi, 10 kilometreyi Usain Bolt hızında koş. Üzerine de hiç yorulma, hayatına aynen devam et. Bacak kemiğin mi kırıldı, gel bak sana bir protez takalım, bir süre sonra orada protez olduğunu bile unutacaksın. Protez kemiğe dönüşecek.

Şimdi her şeyi düzelttik, beyin eksik mi kalsın? Düşünme kapasiteni, hesap gücünü, hafızanı IBM Watson ile eşitlesek? Her an dünyanın en güçlü bilgisayarının tüm gücüne bulut teknolojisiyle erişebileceğin bir alet taksak ensene? 

Yakında kahve falı bile tarihe karışabilir ☺ Nesnelerin interneti ve vücutların interneti ile biz insanların yaşadıkları tüm olayları, bunlara verdikleri fizyolojik tepkileri, genel olarak fizyolojik ihtiyaçlarını anlık olarak tespit edebileceğiz. Gelişmiş algoritmalar sayesinde o kişinin yakın gelecekte nelerle karşılaşabileceğini de büyük oranda tahmin edebileceğiz. 

Dünya sağlık örgütü verilerine göre 1900’lü yılların başında ortalama insan ömrü 30 yıldı.

Bu grafik, 1700’lü yıllardan bugüne ortalama yaşam sürelerini gösteriyor. 1900’lerin başından bu yana insan ömrünün nasıl çarpıcı bir hızla uzadığına bakıp da bunun tesadüfen olduğunu düşünmek mümkün mü? Sağlık teknolojileri, ulaşım teknolojileri, inşaat teknolojileri, iletişim ve haberleşme teknolojileri geliştikçe daha uzun ve daha kaliteli ömürlere sahip olduk. Bu konuşmanın içeriği; bugün ve bundan sonrasında gelişmekte olan teknolojilerin insan ve toplumu nasıl geliştireceğini ve değiştireceğini kapsıyor. Yani kısaca süper insana doğru giden yolu hikaye ediliyor.


Mesleklerin, İş’lerin ve İş Modellerinin Dönüşümü ve Geleceği

Ekonomi ve iş dünyasında önümüzdeki 10 senede yaşanacak önemli dönüm noktalarına baktığımızda, halen yapmakta olduğumuz işlerin pek çoğunun yazılımlar ve bilgisayarlar aracılığı ile yapılacağını öngörebiliriz. Dijital dönüşümün kökten etkilemeyeceği tek bir iş alanı bile kalmayacak. 

Dünya Ekonomik Forumu tarafından yapılan bir çalışmaya göre de şu anda ilkokulda okuyan çocukların %65’i çalışma çağına geldiklerinde, bugün ismi henüz belli olmayan işlerde çalışacaklar. 

Dünya Ekonomik Formu (World Economic Forum / WEF), düzenli aralıklarla “İşlerin Geleceği” başlıklı öngörü raporlarını paylaşıyor. Sonuncusu Eylül 2018’de yayımlanan raporda oldukça çarpıcı öngörüler mevcuttu. 

Rapordaki mevcut tahminler, önümüzdeki 4 yılda halihazırda var olan 1 milyona yakın işin yok olmasına karşılık, 1,74 milyon yeni işin ortaya çıkacağını söylüyor. Ayrıca 75 milyon tam zamanlı işin vardiyalı hale geleceği öngörülürken; insanlar, makineler ve algoritmalar arasındaki yeni iş bölümü 133 milyon yeni pozisyon yaratabilir.

Önümüzdeki yıllarda iş dünyasında fiziksel ofisler değerini yitirirken, uzaktan çalışan personel istihdamı popüler hale gelecek. Ayrıca şirketler, son yıllarda kalıcı personel istihdam etmek yerine dışarıdan profesyonel danışmanlık hizmeti satın alma ya da personeller ile geçici ve esnek ortaklıklar kurma fikrine daha sıcak bakıyor. Danışmanlık şirketi Morgan Stanley’in analizine göre ABD’de halen tüm çalışanların %35’i freelance olarak sürdürüyorlar işlerini. 2027 itibariyle bu oranın %50’yi geçeceğini öngörüyorlar.

Önümüzdeki yıllarda, şirketlerdeki çalışanların %35’inin, işlerindeki değişime göre yeteneklerini geliştirmek için 6 aya kadar ek eğitimlere ihtiyaç duyacağı belirtiliyor. Bu eğitimlerin büyük ölçüde, kullanılmaya başlanan yeni teknolojilere adaptasyon ekseninde şekilleneceğini söylemek mümkün. Gelecek 10 yılda İK departmanlarının dilinden düşürmeyeceği sözcük “Reskilling” olacak, yani “Yeni Beceriler İnşa Etmek”.


Yeni Nesil Liderler İçin Etkili Bir LinkedIn Kullanıcısı Olmanın İncelikleri

Günümüzde liderlik ve üst düzey yöneticiliğin gereksinimlerinden biri de dijital medyayı etkili ve bilinçli kullanmak. İş dünyasının en yoğun kullandığı kanal olan LinkedIn, tüm dünyada 700 milyon, Türkiye’de de 8 milyon dolayında kullanıcını bulunduğu bir sosyal medya kanalı. 

Farklı sektörel dergiler ve bloglar tarafından pek çok kez Türkiye’de takip edilmesi önerilen LinkedIn kullanıcıları arasında gösterilen Dr. Sertaç Doğanay, Ocak 2022 itibariyle 155.000 takipçiye sahip. Kurmuş olduğu Teknoloji ve İnovasyon LinkedIn sayfası 70.000, Sürdürülebilir Bir Dünya sayfası da 15.000 takipçiye sahip.

Bu platformda kişisel marka yaratmak, kaliteli içerik yaratmak, yüksek etkileşim yaratmak, influencer pazarlaması, etkili kurumsal temsil gibi başlıkları kapsayan bir konuşma içeriği sunmaktadır. 

speaker
DR. SERTAÇ DOĞANAY Business Influencer

Sosyal Medya Projeleri

Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.

Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.

Stüdyo Projeleri

Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.

Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.

Canlı Moderasyon

Uzman bir moderatör tarafından yönetilen projelerde moderatörün yetkinliği, program ve yayın akışı doğrultusunda mevcut olan içeriklerin belirlenmesi, akışın yönlendirilmesi ve başarılı bir şekilde yönetilmesi performansı olumlu yönde etkilemektedir.

Konuşmacımız, planlanan içerik akışı doğrultusunda ve uzmanlığı çerçevesinde, tartışılması hedeflenen konuların, etkili bir şekilde konuşulmasını sağlayarak, zaman yönetimi ile birlikte içerik akışını organize edebilir. Aynı zamanda sözlü iletişim yeteneği ve hitabet gücü sayesinde konuşmacımızı canlı gerçekleşecek etkinliklerinizde ‘uzman konuşmacı’ olarak konumlandırabilirsiniz.

YouTube Projeleri

Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.

Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.

Podcast Projeleri

Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.

Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.

Marka Elçiliği Projeleri

Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.

Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.

Kitap & Makale Projeleri

Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.

Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.

İş Portföy “Yatırım Gündemi” x Dr. Sertaç Doğanay
İş Portföy

İş Portföy “Yatırım Gündemi” x Dr. Sertaç Doğanay

İş Portföy işbirliğinde gerçekleştirilen "Yatırım Gündemi" canlı yayın serisinde...

Projeyi İncele
Schneider Electric x Sertaç Doğanay - Elektrik 4.0
Schneider Electric

Schneider Electric x Sertaç Doğanay - Elektrik 4.0

Dr. Sertaç Doğanay Schneider Electric katkılarıyla hazırlayıp sunduğu Elektrik 4...

Projeyi İncele
Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn Hesabından Doğuş Otomotiv ile Sürdürülebilir Sohbetler
Doğuş Otomotiv

Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn Hesabından Doğuş Otomotiv ile Sürdürülebilir Sohbetler

Dr. Sertaç Doğanay, LinkedIn sayfasından gerçekleştirdiği Sürdürülebilir Sohbetl...

Projeyi İncele
Multinet Up & Teknoloji ve Yapay Zeka-2
Multinet Up

Multinet Up & Teknoloji ve Yapay Zeka-2

Dr. Sertaç Doğanay’ın şahsi LinkedIn hesabı üzerinden yayınlayacağı ve canlı ola...

Projeyi İncele
Şişecam – Atatürk’ün En Seveceği Şarkılar
Şişecam

Şişecam – Atatürk’ün En Seveceği Şarkılar

Şişecam 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü’ne özel, Atatürk’ün sevdiği şarkıları popül...

Projeyi İncele
Shell & Dr. Sertaç Doğanay Uzun Süreli İş Birliği
Shell

Shell & Dr. Sertaç Doğanay Uzun Süreli İş Birliği

2050 yılına kadar net sıfır emisyonla faaliyet gösteren bir enerji şirketi olmay...

Projeyi İncele
Maximum Genç – Finansal Okur& Yazarlık I Dr. Sertaç Doğanay Yapay Zeka
Maximum Genç

Maximum Genç – Finansal Okur& Yazarlık I Dr. Sertaç Doğanay Yapay Zeka

İş Bankası çatısı altındaki Maximum kartın geçlere özel fırsatlar sunduğu “Maxim...

Projeyi İncele
Mercedes - She’s Mentoring X Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn Paylaşımı
Mercedes

Mercedes - She’s Mentoring X Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn Paylaşımı

She’s Mercedes Platformu, Türkiye’de 2019 yılından bu yana başarılarıyla güçlü k...

Projeyi İncele
Konica Minolta Genel Müdürü & Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn Canlı Yayını
Konica Minolta

Konica Minolta Genel Müdürü & Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn Canlı Yayını

Dr. Sertaç Doğanay’ın YouTube kanalı ve LinkedIn hesabından aynı anda canlı olar...

Projeyi İncele
Kordsa JEC 2024 Fuar Katılımı ve LinkedIn Canlı Yayını
Kordsa

Kordsa JEC 2024 Fuar Katılımı ve LinkedIn Canlı Yayını

Kordsa, dünyanın en büyük kompozit fuarı olan JEC fuarında stant açtı. Dr. Serta...

Projeyi İncele
Agile Turkey & Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn İş Birliği
Agile Turkey

Agile Turkey & Dr. Sertaç Doğanay LinkedIn İş Birliği

Dr. Sertaç Doğanay, paylaşım metninde Navigating Change & Building Resilience mo...

Projeyi İncele
İnsan Kaynaklarının Sürdürülebilirliği ve Wellbeing
HiDoctor

İnsan Kaynaklarının Sürdürülebilirliği ve Wellbeing

Sertaç Doğanay ve HiDoctor CEO’su Ahmet Bal’ın markanın var oluşu, faaliyetleri ...

Projeyi İncele
Yüzlerce Farfara
Farfara

Yüzlerce Farfara

2021 ve 2022 yılı içerisinde “Farfara” adlı podcast ve video serisi.

Projeyi İncele
speaker
DR. SERTAÇ DOĞANAY Masters of Ceremony

Dr. Sertaç Doğanay, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.

speaker
DR. SERTAÇ DOĞANAY Master Class Workshops

Teknolojiyi Anlama, Anlatma ve Uygulama Sanatı

Dünya Ekonomik Forumu’nun (World Economic Forum) inisiyatifiyle 2011’den bu yana tartışılan, üzerine devlet yönetimi kademesinde konferanslar organize edilen, araştırmalar ve bütçelendirmeler yapılan Endüstri Devrimi 4.0, hem ekonomiyi hem de iş dünyasını kökünden değiştiriyor.

Ekonomi ve iş dünyasında önümüzdeki 10 senede yaşanacak önemli dönüm noktalarına baktığımızda, halen yapmakta olduğumuz işlerin gelecekte pek çoğunun yazılımlar ve bilgisayarlar aracılığı ile yapılacağını öngörebiliriz. Dijital dönüşümün kökten etkilemeyeceği tek bir iş alanı bile kalmayacak.

Yeni teknolojilerin etkili ve yaygın kullanımı ancak toplumun her kesiminden kişilerin teknolojiye adaptasyon gücünün yükseltilmesi ile mümkün. İster kurumsal bir şirkette üst düzey bir yönetici olun, ister işçi; ister bir devlet personeli… Teknoloji artık hepimizin yaptığı işin çok önemli bir parçası haline geldi. Fakat bu teknolojileri anlamak kolay değil. Yeni teknolojilerin, özellikle teknik terimlere hakim olmayan kişiler tarafından anlaşılır hale getirilebilmesi için teknoloji ve iletişim disiplinlerinin güçlerini birleştirmesi gerekiyor. “Teknoloji İletişimi” kavramının Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi olan Dr. Sertaç Doğanay, hazırladığı workshoplar ile teknoloji ve trendleri anlama, anlatma ve uygulama sanatının inceliklerini aktarıyor.

Konular:

  • Dijital Fikir Lideri Olmak
  • Herkes İçin Siber Güvenlik
  • Kurumsal Dijital Dönüşüm
  • YETİ: Yaratıcılık | Eğlence | Teknoloji | İletişim
DR. SERTAÇ DOĞANAY
DR. SERTAÇ DOĞANAY Kimdir?

Teknoloji iletişimi ve sürdürülebilirlik iletişimi üzerine çalışan öğretim görevlisi, konuşmacı ve yeni nesil yayıncıdır.

LinkedIn’in Türkiye’deki 13 Milyon kullanıcı arasında Top Voice unvanını alan ve profilinde mavi LinkedIn rozeti taşıyan tek kullanıcıdır. Top Voice, dünyadaki 1 Milyara yakın LinkedIn kullanıcısı arasında sadece global alanda fikir lideri – influencer kabul edilen 2.000 kişiye verilen özel bir unvandır. Aynı zamanda Türkiye’de ilk LinkedIn Live canlı yayınını yapma hakkını kazanan kullanıcıdır.

Dr. Sertaç Doğanay, LinkedIn’deki 210.000 takipçisine her gün iş dünyasını ilgilendiren yeni trendleri aktarmakla kalmıyor, aynı zamanda kişisel marka inşa etme ve topluluk yönetimi konularında da başarılı bir örnek kabul ediliyor.

İstanbul Tıp Fakültesi mezunudur. 10 senelik ilaç sektörü deneyiminde; marka müdürü, kurumsal iletişim yöneticisi, pazarlama müdürü ve pazarlama satış direktörü pozisyonlarında bulunmuştur.

2013-2018 yılları arasında Yeditepe Üniversitesi MBA öğretim görevlisi olarak dijital pazarlama iletişimi dersleri vermiştir. 2019 Bahar dönemi itibariyle Kadir Has Üniversitesi’nde “Teknoloji İletişimi” dersini vermektedir. 2019 Bahar dönemi itibariyle mezun olduğu İstanbul Tıp Fakültesi’nde “Geleceğin Tıbbı ve Yeni Sağlık Teknolojileri” dersini vermektedir.

2021 Yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Medya Çalışmaları Merkezi (Social Media Lab) yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. 2018 yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri - Siber Güvenlik Merkezi’nin teknoloji iletişimi alanında danışma kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. 

PERYÖN, REPMAN İtibar Araştırmaları Merkezi, Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği ve Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu (TEGEP) danışma kurulu üyesidir.

Yanındayız Derneği üyesidir.

Toplum Gönüllüleri Vakfı’nın aktif gönüllüsüdür.

2021’de LinkedIn’de kurmuş olduğu Sürdürülebilir Bir Dünya ve Teknoloji & İnovasyon kanallarında ve WhatsApp bülten gruplarında paylaşılan içerikler, her ay milyonlarca kişilik bir erişim sağlamaktadır.

DR. SERTAÇ DOĞANAY kurumunuza ilham vermek için hazır!
Farklı çözümleri ile davet etmek için:

Formu Doldurun

Bize +90 212 401 35 45 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@speakeragency.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

mikrofon arkaplan
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.