Keynote & Konuşma
DR. SERTAÇ DOĞANAY 2024 Konuşma Başlıkları
- Sürdürülebilirlik İletişimi ve Küresel Sürdürülebilirlik Trendleri
- Geleceğin Güçleri, Suçları ve Aşkları (Gelecek Trendleri)
- Yeni Nesil Liderler İçin Etkili Bir LinkedIn Kullanıcısı Olmanın İncelikleri
- Mesleklerin, İş’lerin ve İş Modellerinin Dönüşümü ve Geleceği
- Dijital Dönüşümün Ekonomi ve İş Modellerine Katkıları
- Dolandırılmak İçin Lütfen Tıklayın: Siber Güvenlik
Dr. Sertaç Doğanay Kimdir?
Teknoloji iletişimi ve sürdürülebilirlik iletişimi üzerine çalışan öğretim görevlisi, konuşmacı ve yeni nesil yayıncıdır.
LinkedIn’in Türkiye’deki 13 Milyon kullanıcı arasında Top Voice unvanını alan ve profilinde mavi LinkedIn rozeti taşıyan tek kullanıcıdır. Top Voice, dünyadaki 1 Milyara yakın LinkedIn kullanıcısı arasında sadece global alanda fikir lideri – influencer kabul edilen 2.000 kişiye verilen özel bir unvandır. Aynı zamanda Türkiye’de ilk LinkedIn Live canlı yayınını yapma hakkını kazanan kullanıcıdır.
Dr. Sertaç Doğanay, LinkedIn’deki 210.000 takipçisine her gün iş dünyasını ilgilendiren yeni trendleri aktarmakla kalmıyor, aynı zamanda kişisel marka inşa etme ve topluluk yönetimi konularında da başarılı bir örnek kabul ediliyor.
İstanbul Tıp Fakültesi mezunudur. 10 senelik ilaç sektörü deneyiminde; marka müdürü, kurumsal iletişim yöneticisi, pazarlama müdürü ve pazarlama satış direktörü pozisyonlarında bulunmuştur.
2013-2018 yılları arasında Yeditepe Üniversitesi MBA öğretim görevlisi olarak dijital pazarlama iletişimi dersleri vermiştir. 2019 Bahar dönemi itibariyle Kadir Has Üniversitesi’nde “Teknoloji İletişimi” dersini vermektedir. 2019 Bahar dönemi itibariyle mezun olduğu İstanbul Tıp Fakültesi’nde “Geleceğin Tıbbı ve Yeni Sağlık Teknolojileri” dersini vermektedir.
2021 Yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Medya Çalışmaları Merkezi (Social Media Lab) yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. 2018 yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri - Siber Güvenlik Merkezi’nin teknoloji iletişimi alanında danışma kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır.
PERYÖN, REPMAN İtibar Araştırmaları Merkezi, Türkiye Kurumsal Sorumluluk Derneği ve Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu (TEGEP) danışma kurulu üyesidir.
Yanındayız Derneği üyesidir.
Toplum Gönüllüleri Vakfı’nın aktif gönüllüsüdür.
2021’de LinkedIn’de kurmuş olduğu Sürdürülebilir Bir Dünya ve Teknoloji & İnovasyon kanallarında ve WhatsApp bülten gruplarında paylaşılan içerikler, her ay milyonlarca kişilik bir erişim sağlamaktadır.
Business Influencer
Sosyal Medya Projeleri
Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.
Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.
Stüdyo Projeleri
Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.
Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.
Canlı Moderasyon
Uzman bir moderatör tarafından yönetilen projelerde moderatörün yetkinliği, program ve yayın akışı doğrultusunda mevcut olan içeriklerin belirlenmesi, akışın yönlendirilmesi ve başarılı bir şekilde yönetilmesi performansı olumlu yönde etkilemektedir.
Konuşmacımız, planlanan içerik akışı doğrultusunda ve uzmanlığı çerçevesinde, tartışılması hedeflenen konuların, etkili bir şekilde konuşulmasını sağlayarak, zaman yönetimi ile birlikte içerik akışını organize edebilir. Aynı zamanda sözlü iletişim yeteneği ve hitabet gücü sayesinde konuşmacımızı canlı gerçekleşecek etkinliklerinizde ‘uzman konuşmacı’ olarak konumlandırabilirsiniz.
YouTube Projeleri
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Podcast Projeleri
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka Elçiliği Projeleri
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Kitap & Makale Projeleri
Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.
Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.
Masters of Ceremony
Dr. Sertaç Doğanay, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.
Master Class Workshops
Teknolojiyi Anlama, Anlatma ve Uygulama Sanatı
Dünya Ekonomik Forumu’nun (World Economic Forum) inisiyatifiyle 2011’den bu yana tartışılan, üzerine devlet yönetimi kademesinde konferanslar organize edilen, araştırmalar ve bütçelendirmeler yapılan Endüstri Devrimi 4.0, hem ekonomiyi hem de iş dünyasını kökünden değiştiriyor.
Ekonomi ve iş dünyasında önümüzdeki 10 senede yaşanacak önemli dönüm noktalarına baktığımızda, halen yapmakta olduğumuz işlerin gelecekte pek çoğunun yazılımlar ve bilgisayarlar aracılığı ile yapılacağını öngörebiliriz. Dijital dönüşümün kökten etkilemeyeceği tek bir iş alanı bile kalmayacak.
Yeni teknolojilerin etkili ve yaygın kullanımı ancak toplumun her kesiminden kişilerin teknolojiye adaptasyon gücünün yükseltilmesi ile mümkün. İster kurumsal bir şirkette üst düzey bir yönetici olun, ister işçi; ister bir devlet personeli… Teknoloji artık hepimizin yaptığı işin çok önemli bir parçası haline geldi. Fakat bu teknolojileri anlamak kolay değil. Yeni teknolojilerin, özellikle teknik terimlere hakim olmayan kişiler tarafından anlaşılır hale getirilebilmesi için teknoloji ve iletişim disiplinlerinin güçlerini birleştirmesi gerekiyor. “Teknoloji İletişimi” kavramının Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi olan Dr. Sertaç Doğanay, hazırladığı workshoplar ile teknoloji ve trendleri anlama, anlatma ve uygulama sanatının inceliklerini aktarıyor.
Konular:
- Dijital Fikir Lideri Olmak
- Herkes İçin Siber Güvenlik
- Kurumsal Dijital Dönüşüm
- YETİ: Yaratıcılık | Eğlence | Teknoloji | İletişim