Keynote Speaker
BURCU AĞMA 2024 Konuşma Başlıkları
- AI Revolutionizing Brand Strategy & Marketing
- Context-Based Strategy Can Make it Or Break It
- Beyond the Scroll: Crafting Brands for the Distracted Mind
- Panel Moderator
Burcu Ağma Kimdir?
Burcu Ağma, 2015 yılından beri Amerika'da Verizon Wireless, Samsung, HP, Toyota gibi Fortune 500 markalarının üst düzey yöneticilerine dijital data analizi ile müşteriyi anlamak ve edinilen bilgileri performans ve gelire çevirmek üzerine stratejik danışmanlık vermektedir. 2022 yılının başında BBA Strategic Brand Consulting şirketini kurarak, Amerika'daki müşteri portföyüne Avrupa’dan da globalde ivme kazanmak isteyen markaları eklemiştir.
Sektörde Publicis Group yapısında kurguladığı yapay zeka bazlı algoritmalarla ve Northwestern Üniversitesi ile ortak oluşturduğu Intent Lab araştırma ünitesi ile bilinen Ağma, 2019 yılında Microsoft Advertising tarafından Amerika’da “Yılın Yöneticisi” seçilmiştir. Data-bazlı pazarlama deneyiminin yanı sıra yakın zamanda bir mental sağlık uygulamasının globalde stratejik pazarlamasını yöneten Ağma, Japonya, Brezilya, Rusya gibi farklı pazarlarda da 360 derece kampanyaları yönetmiştir.
CES, Adweek, Cannes Lions, Vivatech gibi sektörün önde gelen konferanslarına konuşmacı olarak katılan Burcu, pazarlama dünyasında başarılı olmanın bilimsel ve analitik yöntemlerini, yapay zeka ile marka stratejilerinin dönüşümünü paylaşmaktadır.
Northwestern Üniversitesi’nde Integrated Marketing Communications üzerine yüksek lisans yapan Burcu Ağma, Northwestern Kellogg’da da Media Management üzerine yan dal yapmıştır.