INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Pazarlama & Yaratıcılık Konuşmacıları

Pazarlama & Yaratıcılık Konuşmacıları

Speaker Agency Pazarlama ve Yaratıcılık konuşmacıları, pazarlama hedeflerinizi belirlemek ve doğru marka stratejisi geliştirmek konusunda ihtiyacınız olan bilgi ve ilhamı sunmaya hazır.

Akan Abdula
Akan Abdula FutureBright Group, Kurucu
  • Gelecek 5 Yılın Tüketici Dip Dalgaları
  • Pandemi Sonrası…
  • Sürdürülebilirlik 2030
MUSTAFA İÇİL
MUSTAFA İÇİL Strateji ve İnovasyon Danışmanı / Google Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Pazarlama Eski Direktörü
  • Dijital Fikir Liderleri (Sosyal Medyada Kişisel Marka Oluşturmak)
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Yeni Müşteri Davranışları
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Kurumsal Çeviklik
YÜCE ZEREY
YÜCE ZEREY Akademisyen, Yazar
  • Metaverse ve Dijital Devrim 3.0
  • Türk Tüketicisinin Sevdiği Pazarlama: Ürünler, Hizmetler, Kampanyalar, İletişimler
  • Pazarlama Bütçemi Nasıl Verimli Yönetirim? Yatırımın Geri Dönüşünü Nasıl Ölçerim?
LEVENT ERDEN
LEVENT ERDEN Next Academy, Kurucu ve Akademisyen
  • 1850-2000 Fotoğraflarla İstanbul: Tarihi, Sosyolojik, Mimari, Ekonomik, Kültürel Açılardan İstanbul’un 150 Yıllık Değişimi
  • 1945-2020 Siyasal, Sosyal, Ekonomik ve Teknolojik Gelişmeler Doğrultusunda Müziğin Evrimi
  • Dönüşüm: Pandeminin Hızlandırdığı, Teknoloji Temelli Makro - Mikro Dönüşüm
YALÇIN PEMBECİOĞLU
YALÇIN PEMBECİOĞLU Kültür ve Trend Danışmanı, Bigumigu Eş-Kurucusu ve Yayın Yönetmeni
  • Tasarım ve Yapay Zekâ
  • Metaverse, NFT ve Web 3.0'a Sakin Bir Bakış
  • Sakin Teknoloji
DR. ERDEM AKSAKAL
DR. ERDEM AKSAKAL İş Hayatı Anlatıcısı, Yazar
  • Dijital Rönesans: İnsan ve Teknolojinin Eş Dönüşümü
  • Aktivist Bir İş Hayatı: Kurumsal Çağda İnsan Kalabilmek
  • Beyaz Yakalı Hayatlar: Hep Çok Mu Şahane?
DR. HAKAN TETİK
DR. HAKAN TETİK Kolektivist; Müşteri, Strateji ve Dönüşüm Uzmanı
  • Unlearn’ Etmek ve Bildiklerimizi Bırakmak
  • Değişim ve Dönüşümün Dinamiklerini Yönetmek
  • Krizlerde Strateji ile Büyümek
Tunç Berkman Yeni
Tunç Berkman xCMO, Pazarlama ve Marka danışmanı, Melek Yatırımcı & Girişimci
  • Kurum İçi Girişimcilik
  • Pazarlamanın Psikolojisi
  • Pazarlama ve Yapay Zekâ
Cem Rodoslu
Cem Rodoslu Rodoslu Marketing Solutions, Kurucu
  • Karar: "Pazarlama Stratejilerinde Fark Yaratmak“
  • Satınalma Klişeleri
  • Enflasyonda Perakende Dinamikleri
BARIŞ ÖZCAN
BARIŞ ÖZCAN YouTube İçerik Yapımcısı
  • Metaverse
  • 21. Yüzyıldan Hikayeler
  • Hikaye Anlatıcılığı (Sunum Teknikleri)
ALEMŞAH ÖZTÜRK
ALEMŞAH ÖZTÜRK Chief Happiness Officer @4129Grey
  • Dijital ve Teknolojinin Marka İletişime Faydası Nedir?
  • Markaları Nasıl Popüler Kültürün Bir Parçası Haline Getiririz?
  • Tüketicilerin Dikkatini Nasıl Çekeriz Ve Nasıl Akılda Kalırız?
Ercüment Büyükşener
Ercüment Büyükşener Dijital Pazarlama ve İletişim Danışmanı, Öğretim Görevlisi
  • Dijital Vatandaş Olmak ve Dijital Vatandaşlık
  • Blockchain & Kripto Para & Metaverse & NFT 101
  • Dijital Pazarlama İletişimi
ERGİN AKMAN
ERGİN AKMAN Strateji Danışmanı, Özyeğin Üniversitesi Öğretim Üyesi
  • Enflasyonist Koşullarda Fiyatlandırma Stratejileri
  • Yeni Dünya Gerçeğinde Karlı Büyüme Stratejileri
  • Stratejik Pazarlama
ÖZLEM GÜSAR
ÖZLEM GÜSAR Lüks Marka ve İletişim Danışmanı
  • Yeni Lüks, Yeni Müşteri, Yeni Biz
  • 100 Yaşı Geçen ve Hala Bir Tutku Markası Olan Lüks Markalardan Alınacak Dersler
  • Alışılmadık Bir Girişimcilik Hikayesi
ÖZGÜR DOĞAN
ÖZGÜR DOĞAN Yaratıcılık Danışmanı, Reklamcı, Konuşmacı, Matematikçi
  • Müşteri deneyimini farklılaştırabilmek: Sadakat satın alınmaz!
  • Mükemmel müşteri deneyimi: Kusursuzluğun arkasındaki tehlikeli mi!
  • İnsan sınırlarının ötesinde: Yapay Zeka devrimi ve potansiyel geleceği
AHMET AKIN
AHMET AKIN Marka & İletişim Danışmanı, Trend Analisti, Fasilitatör
  • Fasilitasyon & Moderasyon
  • Yaratıcılığınızı Beslemek İçin Hata Yapmaya Var mısınız?
  • Dünyanın Geleceği için Sürdürülebilir Markalar
Ongun Tan
Ongun Tan Girişimci, Chief Innovator @Makers Turkiye
  • Yapay Zeka ve İş Yapış Şekillerinde Ekonomik ve Kültürel Etkileri
  • Future-ready Employees (Geleceğe hazır ekip ve çalışan)
  • İnovasyon ve inovasyon döngüsü nedir? Kurumda inovasyon nasıl yapılır?
Olgar Ataseven
Olgar Ataseven Dijital Dönüşüm Danışmanı, Girişimci Mentoru
  • Kim Korkar Hain Inovasyon’dan
  • Yaratıcılığı Öldürmenin 10 Yolu
  • Pazarlamanın Yeşili! Green Marketing!
İHSAN ÖZÇITAK
İHSAN ÖZÇITAK Deeper Kurucu Ortak
  • Davranışsal Pazarlamanın 3 İlkesi ile Başarı: Şöhret-Duygular-Akıcılık
  • Popüler Ürün/Hizmet Yaratmanın Şifresi: Tanıdık Sürprizler
  • Davranışsal Değişimi Başarmak: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla
Onur Tuğman
Onur Tuğman Beyin Enstitüsü Kurucusu
  • Nörobilimle Satışta Ustalık: Satın Alma Kararlarının Gizemli Dünyası
  • Beyin ve Nöropazarlama: Müşterilerin Zihnini Okumak
  • Mikro İfadeler ve Gizli Mesajlar: İletişimde Nörobilim ve Beden Dili

Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları: Marka Başarısını Artırmak İçin İlham Verici Fikirler

Marka yaratmak ve yaratılan markanın konumlandırmasını oluşturmak büyük küçük fark etmeden bütün kurumların en temel ihtiyacıdır. Markası olmayan kurumlar kimliksiz olur ve ilerlemesi mümkün değildir. Kullanıcılar ya da tüketiciler ürünleri markalar aracılığıyla tanır; ürün aracılığıyla marka ile temas kurar. Bu temas ne kadar kalıcı olursa marka sadakati o kadar yüksek olur.

Pazarlama marka yaratmanın çatısını oluşturur. Oluşturulan markanın; kimliği, konumlandırması, reklam ve tanıtım çalışmaları, fiyatlandırma çalışmaları gibi alanlar pazarlamanın alt dallarını oluşturur. Bu nedenle güçlü bir marka oluşturmak uzmanlık isteyen bir alandır.

Pazarlama alanında güçlü deneyimlere sahip olan ve bu deneyimleri aktaran birçok değerli isim bulunmaktadır. Bu isimler katıldıkları etkinliklerde ya da kurumsal aktivitelerde katılımcılara pazarlamanın püf noktalarından bahsederler. Aynı zamanda pazarlama konuşmaları küresel gelişmeleri ve trendleri de içerir.

Pazarlama konuşmalarında hangi detaylar ele alınır? Bu alanda en çok tanınan isimler kimlerdir? Tüm soruların cevaplarını birlikte keşfedelim.

Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları Kimlerdir ve Neden Onları Dinlemelisiniz?

Pazarlama konuşmacıları iş dünyasının dinamiklerini bilen, hızla değişen pazarlama trendlerini yakından takip eden, kurumların bu değişime adapte olmasını sağlayan, bilgi ve deneyimleriyle dinleyenlere ilham olan isimlerdir. 

Pazarlama konuşmacıları küresel gelişmeleri yakından takip eder ve yepyeni stratejiler sunar. Pazarlama konuşmacılarını dinleyerek rekabet avantajı elde edebilir, markanızın pazar lideri olmasını sağlayabilirsiniz.

Bir diğer yönden yaratıcılık konuşmacıları markanızın içerik üretimini iyileştirmenize ve içeriklere özgünlük kazandırmanıza yardımcı olur. Konuşmacıları dinlemek size yepyeni perspektifler kazandırır ve bu durum içerik kalitesini geliştirerek büyüme potansiyelini artırır. 

Levent Erden, Yüce Zerey, Akan Abdula, Aslı Demet Şarman, Tunç Berkman gibi değerli isimler Türkiye’nin önde gelen pazarlama uzmanları arasında yer alır. Kurumsal hayatta yıllardır kazandıkları tecrübeleri, küresel çalışma deneyimleri, sahip oldukları araştırma ve raporları ile sektöre öncülük etmektedirler. Speaker Agency’nin zengin portföyü birçok değerli ismi tek bir platformda sizlere güvenle sunmaktadır.

Pazarlama Stratejileri Uzmanlarından Yaratıcı Fikirlerle Rekabet Avantajı Sağlayın

Pazarlama stratejileri uzmanları markaların büyüme süreçlerinde ihtiyaç duyduğu kaynaklardan birisidir. Bu uzmanlar marka konumlandırma stratejilerinizi kurgulayarak rakiplerden farklı olacağınız alanları belirler. Aynı zamanda reklam ve tanıtım faaliyetlerinizden en yüksek verimi almanızı sağlayacak stratejiler üretir. 

Bu stratejiler rakiplerinize karşı bir avantaj sağlayarak müşterilerle aranızda kalıcı bir bağ oluşmasını sağlar. Bu durum devamında yüksek müşteri memnuniyetini, müşteri sadakatini ve yüksek karlılığı getirir.

Pazarlama uzmanları stratejileri belirlemenin yanı sıra geçmiş dönemlerde alınan aksiyonları da inceler ve sonuçlardan ortaya çıkan verileri analiz eder. Bu analizler geleceğe yönelik sağlam adımların atılmasını ve bütçenin en doğru şekilde harcanmasını sağlar. Bütçenin doğru kanallarda harcanması maliyeti düşürürken verimliliği artırır.

Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacısı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Pazarlama ve yaratıcılık konuşmacısı denildiğinde aklınıza belli başlı isimler gelmiş olabilir. Bu isimler arasından en doğru kişiye karar vermek başlangıçta zorlayıcı olabilir. Ancak belirli kriterleri göz önünde bulundurmak seçiminizde sizlere yardımcı olabilir.

Örneğin konuşmacının uzmanlık alanı oldukça kritik bir noktadır. Pazarlama birçok alt konu başlığını barındıran kapsamlı bir alandır. Dijital pazarlama konuşmacıları farklı konu başlıklarını ele alırken marka konuşmacıları farklı konu başlıklarını ele alabilir. Bu nedenle konuşmacıların uzmanlık alanını dikkatlice incelemeniz ve bu kriteri göz önünde bulundurmanız doğru seçimi yapmanızı sağlayabilir.

Bir diğer yönden konuşmacının uzmanlık alanı kadar konuşma ve iletişim tarzı da oldukça önemlidir. Konuşmacılar dinamik ve seyirciyi dahil eden bir iletişim tarzı ya da daha bilgi verme ve yüksek konsantrasyon odaklı bir iletişim tarzı tercih edebilir. Hedef kitlenizi ve etkinliğinizin temasını göz önünde bulundurarak en doğru iletişim tarzına sahip konuşmacıyı seçerek muhteşem bir uyum yakalayabilirsiniz.

Alanında uzman isimlere güvenle ve tek bir kanaldan ulaşmak için Speaker Agency’nin Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları portföyünü inceleyebilir, detaylı bilgiler için konuşmacı sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular