Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları: Marka Başarısını Artırmak İçin İlham Verici Fikirler
Marka yaratmak ve yaratılan markanın konumlandırmasını oluşturmak büyük küçük fark etmeden bütün kurumların en temel ihtiyacıdır. Markası olmayan kurumlar kimliksiz olur ve ilerlemesi mümkün değildir. Kullanıcılar ya da tüketiciler ürünleri markalar aracılığıyla tanır; ürün aracılığıyla marka ile temas kurar. Bu temas ne kadar kalıcı olursa marka sadakati o kadar yüksek olur.
Pazarlama marka yaratmanın çatısını oluşturur. Oluşturulan markanın; kimliği, konumlandırması, reklam ve tanıtım çalışmaları, fiyatlandırma çalışmaları gibi alanlar pazarlamanın alt dallarını oluşturur. Bu nedenle güçlü bir marka oluşturmak uzmanlık isteyen bir alandır.
Pazarlama alanında güçlü deneyimlere sahip olan ve bu deneyimleri aktaran birçok değerli isim bulunmaktadır. Bu isimler katıldıkları etkinliklerde ya da kurumsal aktivitelerde katılımcılara pazarlamanın püf noktalarından bahsederler. Aynı zamanda pazarlama konuşmaları küresel gelişmeleri ve trendleri de içerir.
Pazarlama konuşmalarında hangi detaylar ele alınır? Bu alanda en çok tanınan isimler kimlerdir? Tüm soruların cevaplarını birlikte keşfedelim.
Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları Kimlerdir ve Neden Onları Dinlemelisiniz?
Pazarlama konuşmacıları iş dünyasının dinamiklerini bilen, hızla değişen pazarlama trendlerini yakından takip eden, kurumların bu değişime adapte olmasını sağlayan, bilgi ve deneyimleriyle dinleyenlere ilham olan isimlerdir.
Pazarlama konuşmacıları küresel gelişmeleri yakından takip eder ve yepyeni stratejiler sunar. Pazarlama konuşmacılarını dinleyerek rekabet avantajı elde edebilir, markanızın pazar lideri olmasını sağlayabilirsiniz.
Bir diğer yönden yaratıcılık konuşmacıları markanızın içerik üretimini iyileştirmenize ve içeriklere özgünlük kazandırmanıza yardımcı olur. Konuşmacıları dinlemek size yepyeni perspektifler kazandırır ve bu durum içerik kalitesini geliştirerek büyüme potansiyelini artırır.
Levent Erden, Yüce Zerey, Akan Abdula, Aslı Demet Şarman, Tunç Berkman gibi değerli isimler Türkiye’nin önde gelen pazarlama uzmanları arasında yer alır. Kurumsal hayatta yıllardır kazandıkları tecrübeleri, küresel çalışma deneyimleri, sahip oldukları araştırma ve raporları ile sektöre öncülük etmektedirler. Speaker Agency’nin zengin portföyü birçok değerli ismi tek bir platformda sizlere güvenle sunmaktadır.
Pazarlama Stratejileri Uzmanlarından Yaratıcı Fikirlerle Rekabet Avantajı Sağlayın
Pazarlama stratejileri uzmanları markaların büyüme süreçlerinde ihtiyaç duyduğu kaynaklardan birisidir. Bu uzmanlar marka konumlandırma stratejilerinizi kurgulayarak rakiplerden farklı olacağınız alanları belirler. Aynı zamanda reklam ve tanıtım faaliyetlerinizden en yüksek verimi almanızı sağlayacak stratejiler üretir.
Bu stratejiler rakiplerinize karşı bir avantaj sağlayarak müşterilerle aranızda kalıcı bir bağ oluşmasını sağlar. Bu durum devamında yüksek müşteri memnuniyetini, müşteri sadakatini ve yüksek karlılığı getirir.
Pazarlama uzmanları stratejileri belirlemenin yanı sıra geçmiş dönemlerde alınan aksiyonları da inceler ve sonuçlardan ortaya çıkan verileri analiz eder. Bu analizler geleceğe yönelik sağlam adımların atılmasını ve bütçenin en doğru şekilde harcanmasını sağlar. Bütçenin doğru kanallarda harcanması maliyeti düşürürken verimliliği artırır.
Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacısı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?
Pazarlama ve yaratıcılık konuşmacısı denildiğinde aklınıza belli başlı isimler gelmiş olabilir. Bu isimler arasından en doğru kişiye karar vermek başlangıçta zorlayıcı olabilir. Ancak belirli kriterleri göz önünde bulundurmak seçiminizde sizlere yardımcı olabilir.
Örneğin konuşmacının uzmanlık alanı oldukça kritik bir noktadır. Pazarlama birçok alt konu başlığını barındıran kapsamlı bir alandır. Dijital pazarlama konuşmacıları farklı konu başlıklarını ele alırken marka konuşmacıları farklı konu başlıklarını ele alabilir. Bu nedenle konuşmacıların uzmanlık alanını dikkatlice incelemeniz ve bu kriteri göz önünde bulundurmanız doğru seçimi yapmanızı sağlayabilir.
Bir diğer yönden konuşmacının uzmanlık alanı kadar konuşma ve iletişim tarzı da oldukça önemlidir. Konuşmacılar dinamik ve seyirciyi dahil eden bir iletişim tarzı ya da daha bilgi verme ve yüksek konsantrasyon odaklı bir iletişim tarzı tercih edebilir. Hedef kitlenizi ve etkinliğinizin temasını göz önünde bulundurarak en doğru iletişim tarzına sahip konuşmacıyı seçerek muhteşem bir uyum yakalayabilirsiniz.
Alanında uzman isimlere güvenle ve tek bir kanaldan ulaşmak için Speaker Agency’nin Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları portföyünü inceleyebilir, detaylı bilgiler için konuşmacı sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.