Keynote & Konuşma
NİLAY ÖRNEK 2024 Konuşma Başlıkları
- Sürekli Değişen Dünyada Nasıl Zamansız Olunur?
- Nasıl Olunur? (Konuşma / Söyleşi / Moderasyon)
- Yeni Medya İçerikleri ile Kurumsal Birliktelikler
- Yeni Medyada İçerik Üretimi
- Nasıl Podcast Yapılır?
- Türkiye'nin Sosyal Tarihini Binalar Üzerinden Okumak
- Uğruna Seyahat Edilebilen Lezzetler
- Merak Neleri Değiştirir, Nasıl Meslek Edindirir?
- Dinlemeyi Öğrenmek
- Toplumsal Gelişim için; ‘’Her Umut Ortak Arar’’
- İlham Veren Portreler; "Bütün İyiler Biraz Küskündür"
- Gastronomi ve Seyahat
- Nilay Örnek ve Sinan Hamamsarılar ile “Yemekte Bile Yemek Konuşuyoruz”
- Nilay Örnek & Sinan Hamamsarılar ile Yemeğin Kültürü ve Kimyası
- Nilay Örnek & Sinan Hamamsarılar ile Gastronomi & Seyahat Sohbetleri
- Mış gibi yapmadan Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
Nilay Örnek Kimdir?
İstanbul doğumlu olan Nilay Örnek, üniversite eğitimi döneminde çalışmaya başladığı Sabah gazetesinde 5 yıl boyunca yazı işleri editörlüğü yaptı. 2000 yılından itibaren 8 yıl boyunca Milliyet gazetesinde editör ve yazar olarak çalıştı. Milliyet'te çalıştığı dönemde önce ABD'de, Rutgers Üniversitesi'nde eğitim gördü, ardından da Knight Wallace Fellows gazetecilik bursunu aldı. 2008'de Habertürk gazetesinde çalışmaya başladı; köşe yazarlığı da yaptığı gazetede önce yazı işleri müdür yardımcısı, ardından da hafta sonu ekleri yayın yönetmeni olarak görev aldı.
Sonrasında Akşam gazetesi ek yayınlar genel yayın yönetmeni oldu. 2.5 yıl süren bu görevin ardından bir dönem Gazetevatan.com'un genel yayın yönetmeni ve yazarıydı. Aynı dönemde yayın hayatına başlayan Turkmax Gurme'de (Bien Gurme) 2.5 yıl boyunca "Şehirli Sofralar" adlı bir televizyon programı yaptı. İki yıl boyunca Sözcü'nün günlük eki Şık'ta köşe yazarıydı;günlük ek kapanınca ayrıldı. İlk kitabı Bütün İyiler Biraz Küskündür, Ekim 2017'de yayımlandı; ikinci kitabı Her Umut Ortak Arar ise Ekim 2019'da...
Kuruluşundan kısa bir süre sonra yazmaya başladığı Kafa Dergisi'nde "Koleksiyon Kafası"nın ardından, şimdi de "İyi Şeyler Kafası" adlı adlı bir köşesi var. Birçok dergi ve internet sitesine de yazı yazıyor, dosyalar hazırlıyor. Son dönemde ayrıca; sesli kitap sistemi Storytel ile birlikte "Nasıl Olunur?" adlı bir podcast serisi hazırlayıp sunuyor.
Son dönemde de, ikinci kitabının ismiyle açtığı Instagram hesabı ve kurduğu site ile (www.herumutortakarar.com) Türkiye çapında 'mimari açıdan kıymetli-hikâyesi değerli binaların arşivini yaparak bir kolektif hafıza projesi sürdürüyor.
Business Influencer
Sosyal Medya Projeleri
Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.
Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.
Stüdyo Projeleri
Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.
Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.
Canlı Moderasyon
Uzman bir moderatör tarafından yönetilen projelerde moderatörün yetkinliği, program ve yayın akışı doğrultusunda mevcut olan içeriklerin belirlenmesi, akışın yönlendirilmesi ve başarılı bir şekilde yönetilmesi performansı olumlu yönde etkilemektedir.
Konuşmacımız, planlanan içerik akışı doğrultusunda ve uzmanlığı çerçevesinde, tartışılması hedeflenen konuların, etkili bir şekilde konuşulmasını sağlayarak, zaman yönetimi ile birlikte içerik akışını organize edebilir. Aynı zamanda sözlü iletişim yeteneği ve hitabet gücü sayesinde konuşmacımızı canlı gerçekleşecek etkinliklerinizde ‘uzman konuşmacı’ olarak konumlandırabilirsiniz.
YouTube Projeleri
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Podcast Projeleri
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka Elçiliği Projeleri
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Kitap & Makale Projeleri
Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.
Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.