INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
blog
Yapay Zeka Konuşmacıları ve Seyirciyi Etkileyen İlgi Çekici Konular Yapay Zeka 29 Aralık 2024 Yapay Zeka Konuşmacıları ve Seyirciyi Etkileyen İlgi Çekici Konular Veri Odaklı Karar Alma: İşinizi Geleceğe Hazırlamak İçin Bilgiyi Kullanmak Yapay Zeka 29 Aralık 2024 Veri Odaklı Karar Alma: İşinizi Geleceğe Hazırlamak İçin Bilgiyi Kullanmak Tarihe Damga Vurmuş Ünlü Konuşmalar Liderlik 29 Aralık 2024 Tarihe Damga Vurmuş Ünlü Konuşmalar Sezon Trendleri: Hangi Konular Ne Zaman Daha Çok İlgi Görür? Pazarlama ve Yaratıcılık 26 Aralık 2024 Sezon Trendleri: Hangi Konular Ne Zaman Daha Çok İlgi Görür? Etki Yaratan Buluşmalar: Inspire & Impact Motivasyon 25 Aralık 2024 Etki Yaratan Buluşmalar: Inspire & Impact Pazarlamacıların Okuması Gereken 10 Kitap Pazarlama ve Yaratıcılık 25 Aralık 2024 Pazarlamacıların Okuması Gereken 10 Kitap Moderatörlük Sanatının İncelikleri Sunum ve Moderasyon 23 Aralık 2024 Moderatörlük Sanatının İncelikleri Konuşmacı-Marka Uyumu Nasıl Yakalanır? Pazarlama ve Yaratıcılık 23 Aralık 2024 Konuşmacı-Marka Uyumu Nasıl Yakalanır? İyi Bir Konuşmacı ve Dinleyicinin Özellikleri İkna ve Müzakere Sanatı 20 Aralık 2024 İyi Bir Konuşmacı ve Dinleyicinin Özellikleri Inspire & Impact: Teknolojinin Ötesinde: Yapay Zeka ile Stratejik Dönüşüm Teknoloji ve Trendler 18 Aralık 2024 Inspire & Impact: Teknolojinin Ötesinde: Yapay Zeka ile Stratejik Dönüşüm Inspire & Impact: Motivasyonun Gücü: Başarıya Giden Yolda Kendinizi Aşmak Motivasyon 17 Aralık 2024 Inspire & Impact: Motivasyonun Gücü: Başarıya Giden Yolda Kendinizi Aşmak Evrim Kuran’la Imposter Sendromuna Dair Derin Bir Yolculuk Motivasyon 16 Aralık 2024 Evrim Kuran’la Imposter Sendromuna Dair Derin Bir Yolculuk Empatiyle Liderlik: Takımınızı Anlamak ve Yönlendirmek İçin Stratejiler Liderlik 13 Aralık 2024 Empatiyle Liderlik: Takımınızı Anlamak ve Yönlendirmek İçin Stratejiler Sanal Influencer’lar: Dijital Pazarlamanın Yeni Yüzleri Yapay Zeka 26 Kasım 2024 Sanal Influencer’lar: Dijital Pazarlamanın Yeni Yüzleri Z Kuşağının Tüketim Alışkanlıkları: Markalar İçin Ne Anlama Geliyor? Kuşaklar 26 Kasım 2024 Z Kuşağının Tüketim Alışkanlıkları: Markalar İçin Ne Anlama Geliyor? İklim Değişikliği ve Şirketlerin Sorumlulukları: İş Dünyasının Geleceği Sürdürülebilirlik 25 Kasım 2024 İklim Değişikliği ve Şirketlerin Sorumlulukları: İş Dünyasının Geleceği Yeni Dünyanın Yeni Mesleği: Prompt Mühendisliği Yapay Zeka 20 Kasım 2024 Yeni Dünyanın Yeni Mesleği: Prompt Mühendisliği Girişimciliğin İlk Adımı: Şahıs Şirketi Kurmanın A'dan Z'ye Rehberi İş Hayatı 19 Kasım 2024 Girişimciliğin İlk Adımı: Şahıs Şirketi Kurmanın A'dan Z'ye Rehberi Daha Kapsayıcı Etkinlikler İçin 7 İpucu Sunum ve Moderasyon 18 Kasım 2024 Daha Kapsayıcı Etkinlikler İçin 7 İpucu Öğretmenler Günü Ne Zaman? Tarihçesi, Anlamı ve Önemi Eğitim 14 Kasım 2024 Öğretmenler Günü Ne Zaman? Tarihçesi, Anlamı ve Önemi
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele