INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Vizyon & Strateji Konuşmacıları

Vizyon & Strateji Konuşmacıları

Başarılı liderler bir vizyon yaratmakla kalmaz, çalışanların o vizyonu sahiplenmesini sağlar ve gerçekleşmesinin takipçisi olur. Bir vizyonu gerçekleştirmenin yolu stratejiden geçer.

FAZIL ORAL
FAZIL ORAL Liderlik ve Yönetim Düşünürü
  • Askeri, Jeopolitik ve Ekonomik Perspektiften; Ukrayna & Rusya Savaşı Stratejik Analizi ve Olası Yansımaları
  • İş Dünyasındaki Değişim, Yarattığı Etkiler ve Ortaya Çıkan Yeni Koşullar
  • Pandemi ve İnsan Yaşamı, İş Yaşamı ve Sosyal İlişkiler Üzerine Açmazlar ve Çözümler
Serdar Turan
Serdar Turan HBR Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
  • Cesur Yeni Dünya
  • Amaç Odaklılık ve Stratejiler
  • Güven ve Psikolojik Güvenlik
PROF. DR. AHMET KASIM HAN
PROF. DR. AHMET KASIM HAN Global Stratejist
  • Siyaset ve Ekonomi: Nedir Ne Değildir; Nasıl Etkileşirler, Nereye Evriliyorlar?
  • COVID Etkisi: Yerel ve Küresel Siyasetin, Ekonominin ve Sosyolojinin Yakın Geleceği
  • ABD Seçimleri Sonrası Türkiye – ABD İlişkileri: Ekonomi ve Dış Politikada Türkiye’nin Bölgesel Siyasi Risk ve Fırsatları
Dr. Gülfem Saydan Sanver Yeni
Dr. Gülfem Saydan Sanver Avrupa Siyasi Danışmanlar Derneği Başkanı
  • Türk Siyasi Tarihi Ve Bugünün Türk Siyaset Sahnesi
  • Türkiye'de Neler Oluyor?
  • Gökyüzünün Yarısı Nerede? Türkiye'de Kadın Olmak
EBRU YONCA ÇAPA
EBRU YONCA ÇAPA Yönetim Danışmanı & Bağımsız YK Üyesi
  • Yapay Zeka & Müşteri Odaklılık
  • Dijital Düşün Dönüşümü Yönet
  • 2024’ü Dönüştürecek Teknoloji Trendleri
ZAFER PARLAR
ZAFER PARLAR Nike Eski Genel Müdürü, Istventures Kurucusu, ''İş'te TÜRK / Business Over Turkish Coffee' Kitabının Yazarı
  • Uluslararası Liderlik
  • Zor Zamanlarda Liderlik
  • Uluslararası İş Geliştirme ve Yönetimi
Dr. Rıza Kadılar Yeni
Dr. Rıza Kadılar EMCC Global Mentorluk ve Koçluk Konseyi Dünya Başkanı
  • Çağı Yakalayan Kapsayıcı Liderlik
  • Dijital Dönüşüm Çağında Liderlik
  • M Lider (Mentor-vari Liderlik)
AKIN ÖNGÖR
AKIN ÖNGÖR Selendi Şarapları Yönetim Kurulu Başkanı
  • Yönetim
  • Geleceğin Liderine Sürdürülebilir Başarının İpuçları
  • Çevre
ALİ RIZA ERSOY
ALİ RIZA ERSOY ION Academy, Kurucu
  • Şirketlerin Dijital Dönüşümü: Endüstri 4.0
  • Tarımda Dijital Dönüşüm: PermAgro 4.0
  • Dönüşümde Yeni Adım: Metaverse
BURHAN KARAÇAM
BURHAN KARAÇAM BK Partnership Yönetim Kurulu Başkanı
  • Teknoloji vs. İnsan
  • Kurum Kültürü
  • Açıklık, Katılım, Paylaşma
DR. HAKAN TETİK
DR. HAKAN TETİK Kolektivist; Müşteri, Strateji ve Dönüşüm Uzmanı
  • Unlearn’ Etmek ve Bildiklerimizi Bırakmak
  • Değişim ve Dönüşümün Dinamiklerini Yönetmek
  • Krizlerde Strateji ile Büyümek
Tunç Berkman Yeni
Tunç Berkman xCMO, Pazarlama ve Marka danışmanı, Melek Yatırımcı & Girişimci
  • Kurum İçi Girişimcilik
  • Pazarlamanın Psikolojisi
  • Pazarlama ve Yapay Zekâ
Cem Rodoslu
Cem Rodoslu Rodoslu Marketing Solutions, Kurucu
  • Karar: "Pazarlama Stratejilerinde Fark Yaratmak“
  • Satınalma Klişeleri
  • Enflasyonda Perakende Dinamikleri
Gözde Venedik Yeni
Gözde Venedik Help Steps Kurucu Ortağı, CEO
  • lham Burada: Kurumsal hayattan sosyal girişimciliğe bir başarı öyküsü
  • Sosyal Girişim nedir? Ne değildir?
  • Erkek Egemen Sektörlerde Kadın Olmak: 2 farklı sektör deneyimi
YİĞİT KULABAŞ
YİĞİT KULABAŞ Redesign Business Kurucu Ortak, Akademisyen ve Yazar
  • Gençlik 2.0
  • Neden Daha Uzun Yaşayacağız?
  • Hayatımız Nasıl Değişecek?
ERGİN AKMAN
ERGİN AKMAN Strateji Danışmanı, Özyeğin Üniversitesi Öğretim Üyesi
  • Stratejik Pazarlama Yönetimi
  • Dijitalleşen Dünyanın ve Tüketicinin İşimize Etkisi
  • Örneklerle Stratejik Marka ve Ürün Yönetimi
DR. YILMAZ ARGÜDEN
DR. YILMAZ ARGÜDEN Stratejist, ARGE Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı, Argüden Yönetişim Akademisi - Mütevelli Heyet Başkanı
  • Sürdürülebilirlik
  • Kurumsal Yönetişim
  • Geleceği Şekillendirmek
SELEN KOCABAŞ
SELEN KOCABAŞ Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi, Stratejik Danışman
  • Yeni Dünyada Yeni Nesil Liderlik
  • Sürekli Değişim
  • Yeni İletişim
ŞAHİN TULGA
ŞAHİN TULGA Stratejik Yönetim Danışmanı & Mentoro Platformu Kurucu Ortağı
  • Stratejist Gibi Düşünmek
  • Rekabet Avantajı Yaratan Stratejiler Tasarlamak
  • Küresel Pazarlarda Kazanmak
Ertuğrul Belen
Ertuğrul Belen Business Networking Akademi Kurucusu & CEO ve Lider Networking Programı Tasarımcısı
  • Networking, Değer Ağı ve Sürdürülebilir İlişkiler
  • LinkedIn ile İş Geliştirme
  • Asansör Konuşması: Kısa ve Anlamlı Konuşmalar

Vizyon & Strateji Konuşmacıları ile Geleceği Şekillendirin

Başarılı liderler her ortamda vizyonları ve stratejileri ile dikkat çekerler. Liderler, vizyonları en baştan yaratmakla kalmaz aynı zamanda vizyona ulaşmanın stratejilerini de belirler. Aynı zamanda bu vizyonu ve stratejileri tüm ekibinin benimsemesini ve sahiplenmesini sağlarlar.

Bir ekibin lideri olan isimler sadece kendi ekiplerine değil konuşmacı olarak katıldığı etkinliklerde tüm katılımcılara da ilham verir. Vizyon konuşmacıları ilham vermenin yanı sıra tüm katılımcıların geleceğe daha sağlam adımlar atmasını sağlar. Vizyon ve vizyona ulaşmayı sağlayan stratejiler ile gelecek her zaman daha güvenli bir şekilde inşa edilir.

Alanında uzman vizyon konuşmacıları kurumlara özel düzenlenen etkinliklerde tüm çalışanları vizyoner düşünmeye teşvik eder. Aynı zamanda çalışanların liderlik becerilerini artırırken daha katılımcı ve cesur olmalarına yardımcı olur. Bu doğrultuda strateji konuşmacıları kurumların hedeflerini belirleyerek sürdürülebilir stratejiler geliştirilmesine yardımcı olur.

Peki Türkiye’nin önde gelen vizyon ve strateji konuşmacıları kimler? Bu isimlere güvenilir yoldan nasıl ulaşılabilir? Konuşmacılar etkinliklerde hangi gündem maddelerini ele alırlar? Tüm soruların yanıtlarını birlikte keşfedelim.

Vizyon & Strateji Konuşmacıları Kimlerdir ve Neden Dinlenmelidirler?

Vizyon ve strateji konuşmacıları geleceği öngörmede başarılı olan ve bu doğrultuda stratejiler belirleyen isimlerdir. Bu isimler aynı zamanda strateji koçluğu da yapmaktadır. Sahip oldukları vizyon ve deneyim ile hem bireylerin hem de kurumların gelecek trendleri takip ederek geleceğe uyum sağlama yeteneğini güçlendirir. 

Aynı zamanda vizyon konuşmacılarını dinlemek, liderlik becelerinin güçlenmesini sağlarken sürdürülebilir başarıya stratejik olarak ulaşılmasını destekler. Katılımcılar dinledikleri bilgiler ve edindikleri deneyim ile mevcut stratejilerini revize ederler ve sürdürülebilir başarıya ulaşmada önemli olan kriterleri stratejilerine dahil ederler.

Ebru Yonca Çapa, Zafer Parlar, Fazıl Oral, Serdar Turan Türkiye’nin önce gelen vizyon ve strateji konuşmacıları arasındadır. Speaker Agency portföyü değerli isimleri sizler için bir araya getirir. Speaker Agency, en güvenilir yoldan konuşmacılara ulaşmanızı sağlarken etkinliğiniz için en uyumlu ismi seçmenize yardımcı olur.

Gelecek Stratejileriyle Başarılı Kurumsal Vizyon ve Hedefler Belirleyin

Kurumsal bir başarıyı etkili bir vizyondan ve bu vizyona ulaşmayı sağlayacak olan stratejiden uzak düşünmek mümkün değildir. Geleceğin öngörülmesini ve doğru adımlar atılmasını sağlayan bir vizyon, kurumların en temel yapı taşıdır. Bu nedenle gelecek stratejiler, başarılı bir kurumsal vizyon tasarlanmasında önemli bir rol oynar.

Geleceği öngörmek, gelecek trendleri tahmin ederek pazarı anlamak ve rekabet avantajı sağlamak için stratejik bir bakış açısına ihtiyaç duyulur. Stratejik bakış açısıyla belirlenen kurumsal vizyon ise her döneme ve koşula uyum sağlamalıdır. Bu durum vizyonun daha kalıcı ve değişime ayak uydurabilir nitelikte olmasını da sağlar.

Geleceği tahmin etmek ve başarılı bir kurumsal vizyon oluşturmak için stratejik düşünme ve planlama kritik önem taşır. Organizasyonların rekabet avantajı elde etmeleri ve uzun vadeli başarılarını sürdürmeleri noktasında kurumsal strateji ve vizyonun etkisi büyüktür.

Gelecek stratejilerine yatırım yapmak, iş dünyasının değişen dinamiklerine daha iyi uyum sağlama ve büyüme fırsatlarını yakalama açısından vazgeçilmezdir.

Vizyon & Strateji Konuşmacısı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Vizyon ve strateji konuşmacısı seçiminde doğru adımlar atmaya özen göstermek, hafızalara kazınan bir etkinlik düzenlemede kritik derecede önemlidir. Seçim aşamasında strateji danışmanları arasından isimleri değerlendirmek, birkaç isim belirledikten sonra belli kriterleri incelemek gerekmektedir.

Örneğin konuşmacıların uzmanlık alanları ilk kriterlerden birisidir. Katılımcıların beklentilerinin karşılanması açısından, uzmanlık alanı etkinlik teması ile uyuşan bir isim seçmelisiniz. Genel olarak tüm katılımcı kitlesine hitap eden bir konuşmacı seçmek istiyorsanız iş stratejileri, liderlik, inovasyon gibi konu başlıklarında uzman olan isimleri önceliklendirebilirsiniz.

Bir diğer yönden yenilikçi inovasyon konuşmacıları için de ayrı bir inceleme gerçekleştirmelisiniz. Seçeceğiniz konuşmacının inovatif düşünen, yenilikçi ve değişime adapte olan kişilerden olması önemlidir. Bu kriteri incelemek için bazı konuşmacıların geçmiş referanslarını inceleyebilirsiniz. Speaker Agency’nin zengin portföyü ile en doğru isme kolayca ulaşabilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular