INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Perakende Konuşmacıları

Perakende Konuşmacıları

Perakende sektöründe nasıl başarılı olunur? diye sorduğumuzda ilk akla gelen formül; ürün kalitesi, marka güvenilirliği, çeşitlilik, fiyat ve satış noktalarında sunulan hizmetin hedef kitlenin beklentilerini karşılaması olurdu.

M. SERDAR KUZULOĞLU
M. SERDAR KUZULOĞLU Teknoloji Yazarı, Trend Avcısı
  • Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
  • Endüstri 4.0 ve Otomasyon
  • Yapay Zeka
İDİL TÜRKMENOĞLU
İDİL TÜRKMENOĞLU Bağımsız YK Üyesi, Yazar, Danışman ve Öğretim Görevlisi
  • Uzaktan Ekip Yönetmenin İpuçları
  • Dünya Turu - COVID Krizinde Çalışanlar için Yapılanlar
  • Dünya Turu - COVID Krizinde Müşteriler ve Toplum için Yapılanlar
EBRU YONCA ÇAPA
EBRU YONCA ÇAPA Yönetim Danışmanı & Bağımsız YK Üyesi
  • Yapay Zeka Gölgesinde İşin Geleceği & Benim Geleceğim
  • Yapay Zeka & Müşteri Odaklılık
  • Dijital Düşün Dönüşümü Yönet
DR. HAKAN TETİK
DR. HAKAN TETİK Kolektivist; Müşteri, Strateji ve Dönüşüm Uzmanı
  • Unlearn’ Etmek ve Bildiklerimizi Bırakmak
  • Değişim ve Dönüşümün Dinamiklerini Yönetmek
  • Krizlerde Strateji ile Büyümek
Tunç Berkman Yeni
Tunç Berkman xCMO, Pazarlama ve Marka danışmanı, Melek Yatırımcı & Girişimci
  • Kurum İçi Girişimcilik
  • Pazarlamanın Psikolojisi
  • Pazarlama ve Yapay Zekâ
Cem Rodoslu
Cem Rodoslu Rodoslu Marketing Solutions, Kurucu
  • Karar: "Pazarlama Stratejilerinde Fark Yaratmak“
  • Satınalma Klişeleri
  • Enflasyonda Perakende Dinamikleri
ZEHRA ELİF TAŞ
ZEHRA ELİF TAŞ TrendMiles, Kurucu
  • Perakende Sektörü / Mağaza Çalışanları İçin: Stil ve Kombin Eğitimi
  • Kurum Çalışanları için Doğru Giyim & Stil İpuçları
  • Kurum Çalışanları için Akıllı Alışveriş Taktikleri
ERGİN AKMAN
ERGİN AKMAN Strateji Danışmanı, Özyeğin Üniversitesi Öğretim Üyesi
  • Enflasyonist Koşullarda Fiyatlandırma Stratejileri
  • Yeni Dünya Gerçeğinde Karlı Büyüme Stratejileri
  • Stratejik Pazarlama
ARZU KAPROL
ARZU KAPROL İnsan İnovasyon Tasarımcısı
  • Teknoloji ve modanın geleceği; yepyeni parametreler
  • Coronavirüs sonrası moda dünyasındaki gelişmeler ve sürdürülebilirlik
  • Sürdürülebilir moda ve giyilebilir teknolojiler
AVİ ALKAŞ
AVİ ALKAŞ Alkaş & Han Spaces YK Başkanı
  • Future of Retail: Perakende Dünyasının Dünü, Bugünü ve Geleceği
  • Future of Retail: Dünya ve Türkiye Uygulamaları
  • Future of Retail: Sektörün Geleceğine Yönelik Görüşler
Ahmet Orhon Yeni
Ahmet Orhon Girişimci, Strateji & Yönetim Danışmanı, Avane Kurucu ve CEO'su
  • Start Uplar, Start Up Yatırımları, Fonlar ve Fon Yapıları
  • Türkiye'de Girişimcilik Ekosistemi ve Girişimciliğin Geleceği
  • Türk İş Dünyasının Geleceği, Neler Mümkün?
Burak Ünaldı
Burak Ünaldı TAMPF Genel Sekreteri, Müzisyen
  • Kim Bu Yeni Tüketici?
  • Kapalıçarşı’dan Metaverse’e: Alışverişin ve Perakendenin Yolculuğu
  • COVID Sonrası Dünyada Tüketim Alışkanlıkları: Küresel ve Yerel Trendler, Trend Değişimleri
DOĞAN KAŞIKÇI
DOĞAN KAŞIKÇI MV Holding İş Geliştirme ve İştirakler Yönetici Direktörü
  • Müşterilerim rüyamda değil ekranda
  • Yeni dünyada dijital müşteri deneyimi yaratmak
  • Yine mi Kriz?
YELDA İPEKLİ
YELDA İPEKLİ Stratejik Pazarlama Danışmanı
  • Marka Bir Yönetim Felsefesidir... Yeni Dünyada Yönetimsel Marka Gücü
  • Müşteri Trendleri, Yeni Müşteri Kavramı: Müşteriler Marsdan Markalar Venüsten
  • Kurumun Bilançodaki Gizli Gücü, Kurum ve Marka Değeri Temsilindeki Yetkinlikler
DR. BEHICE ECE ILHAN
DR. BEHICE ECE ILHAN Kültür Stratejisti & Dijital Dönüşüm Danışmanı, İnsan Odaklı Teknoloji Lideri, Akademisyen
  • Tüketim Kültürü ve Yeni Eğilimler
  • Yeni Gerçeklik Paradigması ve Yeni Sanal Ortamlarda Tüketici, Marka ve Medya Yönetimi
  • Kültürel Markalaşma Stratejileri
WILL HIGHAM
WILL HIGHAM Davranış Bilimleri Fütüristi, Yazar, Konuşmacı ve Next Big Thing Danışmanlık Şirketinin Kurucusu
  • Yarının Müşterisini Beklenti ve İhtiyaçları Neler?
  • Yarının Müşterilerine Nasıl Hitap Edeceğiz?
  • Müşteri Eğilimleri İşiniz için Neden Önemli?
Daniel Bobroff
Daniel Bobroff Coded Futures Kurucusu | Perakende Teknoloji Evangelisti | Danışman
  • Oyun Zamanı - Perakendeyi Oyunlaştırmak
  • Oyun Değiştirici
  • Alışveriş Artık Eğlenceli mi

Perakende sektöründe nasıl başarılı olunur? diye sorduğumuzda ilk akla gelen formül; ürün kalitesi, marka güvenilirliği, çeşitlilik, fiyat ve satış noktalarında sunulan hizmetin hedef kitlenin beklentilerini karşılaması olurdu. Oysa bütün sektörler gibi perakende sektörü de dönüşüyor ve perakendenin geleceği, yeni nesil mağazacılık, franchising sistemlerindeki gelişmeler ve mağaza operasyon yönetimi konularını yeniden ele almak gerekiyor.

Satış ve bayi toplantılarınızda, çalışanlarınıza ve iş ortaklarınıza perakende sektörünün geleceğine dair bilgi vermek ve vizyonlarını genişletmek istiyorsanız; stratejistler, danışmanlar, müşteri ve dönüşüm uzmanları, trend takipçileri ve girişimcilerden oluşan Speaker Agency Perakende konuşmacılarının sayfalarını inceleyerek etkileyici ve bilgilendirici bir etkinlik programı hazırlayabilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular