INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Müşteri & Tüketici Trendleri Konuşmacıları

Müşteri & Tüketici Trendleri Konuşmacıları

Speaker Agency Müşteri ve Tüketici Trendleri Konuşmacıları pazarlama iletişimi stratejinizi oluştururken müşterilerinizin ne istediğini anlamanızı, onların ruhuna dokunmanızı hatta yeni müşteri deneyimleri tasarlamanızı sağlayacak bilgi ve donanıma sahip.

M. SERDAR KUZULOĞLU
M. SERDAR KUZULOĞLU Teknoloji Yazarı, Trend Avcısı
  • Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
  • Endüstri 4.0 ve Otomasyon
  • Yapay Zeka
DR. SERTAÇ DOĞANAY
DR. SERTAÇ DOĞANAY Teknoloji ve Sürdürülebilirlik İletişimcisi
  • Sürdürülebilirlik İletişimi ve Küresel Sürdürülebilirlik Trendleri
  • Geleceğin Güçleri, Suçları ve Aşkları (Gelecek Trendleri)
  • Yeni Nesil Liderler İçin Etkili Bir LinkedIn Kullanıcısı Olmanın İncelikleri
Akan Abdula
Akan Abdula FutureBright Group, Kurucu
  • Gelecek 5 Yılın Tüketici Dip Dalgaları
  • Pandemi Sonrası…
  • Sürdürülebilirlik 2030
Serdar Turan
Serdar Turan HBR Türkiye Genel Yayın Yönetmeni
  • Cesur Yeni Dünya
  • Amaç Odaklılık ve Stratejiler
  • Güven ve Psikolojik Güvenlik
BEKİR AĞIRDIR
BEKİR AĞIRDIR Veri Enstitüsü Fikir Önderi ve Kurucusu
  • Başka Bir Dünya
  • Türkiye’deki Ekonomik Daralma Sonucunda Değişen Tüketici Davranışları Nelerdir?
  • Dünyada ve Türkiye'de Neler Oluyor?
YÜCE ZEREY
YÜCE ZEREY Akademisyen, Yazar
  • Metaverse ve Dijital Devrim 3.0
  • Türk Tüketicisinin Sevdiği Pazarlama: Ürünler, Hizmetler, Kampanyalar, İletişimler
  • Pazarlama Bütçemi Nasıl Verimli Yönetirim? Yatırımın Geri Dönüşünü Nasıl Ölçerim?
LEVENT ERDEN
LEVENT ERDEN Next Academy, Kurucu ve Akademisyen
  • 1850-2000 Fotoğraflarla İstanbul: Tarihi, Sosyolojik, Mimari, Ekonomik, Kültürel Açılardan İstanbul’un 150 Yıllık Değişimi
  • 1945-2020 Siyasal, Sosyal, Ekonomik ve Teknolojik Gelişmeler Doğrultusunda Müziğin Evrimi
  • Dönüşüm: Pandeminin Hızlandırdığı, Teknoloji Temelli Makro - Mikro Dönüşüm
YALÇIN PEMBECİOĞLU
YALÇIN PEMBECİOĞLU Kültür ve Trend Danışmanı, Bigumigu Eş-Kurucusu ve Yayın Yönetmeni
  • Tasarım ve Yapay Zekâ
  • Metaverse, NFT ve Web 3.0'a Sakin Bir Bakış
  • Sakin Teknoloji
DR. HAKAN TETİK
DR. HAKAN TETİK Kolektivist; Müşteri, Strateji ve Dönüşüm Uzmanı
  • Unlearn’ Etmek ve Bildiklerimizi Bırakmak
  • Değişim ve Dönüşümün Dinamiklerini Yönetmek
  • Krizlerde Strateji ile Büyümek
YİĞİT KULABAŞ
YİĞİT KULABAŞ Redesign Business Kurucu Ortak, Akademisyen ve Yazar
  • Gençlik 2.0
  • Neden Daha Uzun Yaşayacağız?
  • Hayatımız Nasıl Değişecek?
DOÇ. DR. DİCLE YURDAKUL
DOÇ. DR. DİCLE YURDAKUL Davranış Bilimleri ve Teknoloji Araştırmacısı, Akademisyen, Yazar
  • Postmodern Tüketiciyi Anlamak
  • Modern İnsan Mitinin Çöküşü: Rasyonalite & Dualite
  • Öngörülemeyenler: İrrasyonel Tüketici Davranışı ve İçgörü
TİMUR SIRT
TİMUR SIRT Teknoloji ve Girişim Yazarı
  • Kişisel Verileri Kırmızı Başlıklı Kız’dan Dinleyin
  • Pandemi Etkisiyle Değişen Kodlar, Kalıcı ve Geçici Olarak Neler Değişecek?
  • Veri’nin Teknoloji Sanat ve Ekonomi Yolculuğu
ZEHRA ELİF TAŞ
ZEHRA ELİF TAŞ TrendMiles, Kurucu
  • Perakende Sektörü / Mağaza Çalışanları İçin: Stil ve Kombin Eğitimi
  • Kurum Çalışanları için Doğru Giyim & Stil İpuçları
  • Kurum Çalışanları için Akıllı Alışveriş Taktikleri
DR. CENK TEZCAN
DR. CENK TEZCAN Tıp Doktoru, Sağlık Fütüristi, Bwise ve BeWell Kurucu Ortağı
  • Wellbeing Şirketlerde Başlar
  • Sağlıklı Yaşam ve Sağlıklı Yaşlanma
  • 150 Senelik Ömrünüzün, 100 Senesini Aktif Bir Çalışan Olarak Geçirmek İster miydiniz?
ERGİN AKMAN
ERGİN AKMAN Strateji Danışmanı, Özyeğin Üniversitesi Öğretim Üyesi
  • Stratejik Pazarlama Yönetimi
  • Dijitalleşen Dünyanın ve Tüketicinin İşimize Etkisi
  • Örneklerle Stratejik Marka ve Ürün Yönetimi
ÖZLEM GÜSAR
ÖZLEM GÜSAR Lüks Marka ve İletişim Danışmanı
  • Yeni Lüks, Yeni Müşteri, Yeni Biz
  • 100 Yaşı Geçen ve Hala Bir Tutku Markası Olan Lüks Markalardan Alınacak Dersler
  • Alışılmadık Bir Girişimcilik Hikayesi
AHMET AKIN
AHMET AKIN Marka & İletişim Danışmanı, Trend Analisti, Fasilitatör
  • Fasilitasyon & Moderasyon
  • Yaratıcılığınızı Beslemek İçin Hata Yapmaya Var mısınız?
  • Dünyanın Geleceği için Sürdürülebilir Markalar
AVİ ALKAŞ
AVİ ALKAŞ Alkaş & Han Spaces YK Başkanı
  • Future of Retail: Perakende Dünyasının Dünü, Bugünü ve Geleceği
  • Future of Retail: Dünya ve Türkiye Uygulamaları
  • Future of Retail: Sektörün Geleceğine Yönelik Görüşler
Burak Ünaldı
Burak Ünaldı TAMPF Genel Sekreteri, Müzisyen
  • Kim Bu Yeni Tüketici?
  • Kapalıçarşı’dan Metaverse’e: Alışverişin ve Perakendenin Yolculuğu
  • COVID Sonrası Dünyada Tüketim Alışkanlıkları: Küresel ve Yerel Trendler, Trend Değişimleri
Onur Tuğman
Onur Tuğman Beyin Enstitüsü Kurucusu
  • Nörobilimle Satışta Ustalık: Satın Alma Kararlarının Gizemli Dünyası
  • Beyin ve Nöropazarlama: Müşterilerin Zihnini Okumak
  • Mikro İfadeler ve Gizli Mesajlar: İletişimde Nörobilim ve Beden Dili

Müşteri ve Tüketici Trendleri Konuşmacıları ile Geleceğin Pazarına Yön Verin

Pazarlama; marka yönetimi, reklam ve tanıtım faaliyetleri, dijital pazarlama çalışmaları gibi birçok alt kategoriyi barındıran kapsamlı bir alandır. Pazarlama faaliyetlerinin tamamı markanızın bilinirliğini artırmaya ve geleceğini şekillendirmeye yardımcı olur. Küresel dinamikler ve mevcut trendler pazarlama faaliyetlerinin şekillenmesinde önemli bir rol oynar.

Ancak pazarlama faaliyetlerini müşterilerden ve tüketicilerden bağımsız düşünmek mümkün değildir. Tüketici davranışları markanın durum analizi yapmasına hatta geleceğe yönelik aksiyonları belirlemesine büyük oranda katkı sağlar. Aynı zamanda dönemin trendleri yine tüketicilerin davranış ve tutumları sonucunda oluşur. Tüm markalar pazarlama faaliyetlerinde bu trendleri göz önünde bulundurmalıdır.

Peki, bahsedilen tüketici davranışları tam olarak ne ifade eder? Trendleri analiz etmek geleceği şekillendirmede rol oynar mı? Tüm soruların yanıtlarını yakından inceleyelim.

Müşteri ve Tüketici Trendleri Nedir?

Müşteri ve tüketici trendleri, sürekli olarak değişiklik gösteren faktörlerdir. Bu trendler müşterilerin alışveriş tutumlarına, tercihlerine, alışkanlıklarına göre değişir. 

Örneğin çevre dostu sürdürülebilir ürünlerin daha çok talep görmesi, dijital pazarlama faaliyetlerinin artması, online alışverişin daha çok tercih edilmesi tüketicilerin davranışları sonucunda oluşmuş yeni trendlerdir.

Günden güne değişen trendleri takip etmek markalar için kaçınılmaz bir gerekliliktir. Markalar yükselen tüketici trendlerine göre geliştireceği ürünleri, ihtiyaç duyduğu pazarlama faaliyetlerini, hayata geçireceği hizmetleri belirler. Bu sayede markalar önemli derecede rekabet avantajı sağlar. Bir diğer yönden bu tutum markaların hızla değişen pazar koşullarına kolayca adapte olmasını sağlar.

Müşteri ve Tüketici Trendleri Konuşmacıları Kimdir ve Neden Dinlenmelidir?

Müşteri ve tüketici trendleri konuşmacıları tüketici davranışlarını yakından takip eden, elde ettiği analizleri kurumlarla ve bireylerle paylaşan alanında uzmanlaşmış isimlerdir. 

  1. Serdar Kuzuloğlu, Dr. Sertaç Doğanay, Zehra Elif Taş, Yüce Zerey gibi isimler Türkiye’de ilk akla gelen konuşmacılardır. Kurumsal hayatta ve girişimcilik dünyasında elde ettikleri tecrübe ve bilgileri markalara özel etkinliklerde, workshoplarda, seminerlerde katılımcılara aktarırlar.

Müşteri ve tüketici uzmanları, iş dünyası için değerli bir kaynak haline gelmiştir. Bu uzmanlar sahip oldukları trend bilgisini gündemdeki gelişmeler ile harmanlayarak markaları değişken pazar koşullarına hazırlar. Aynı zamanda markaların rekabet avantajı sağlamasına yönelik stratejik fikirler belirler. Bu fikirlerin uygulanması için markaları yeniliğe ve inovatif gelişmelere teşvik ederler.

Trend Analizleri ve Gelecek Öngörüleriyle Pazardaki Fırsatları Değerlendirin

Geleceğe yönelik stratejiler yapmak için mevcut durumun analiz edilmesi, trendlerin incelenmesi, öngörülerin belirlenmesi gerekmektedir. Bu analizler sonucunda markalar için birçok fırsat doğabilir. Özellikle hızla değişen tüketici trendleri geleceğe yönelik yepyeni kapıların açılmasını sağlayabilir.

Trend analizleri kurumların pazar eğilimlerini anlamalarına yardımcı olurken olası fırsatları keşfetmeyi mümkün kılar. Gelecek öngörüleri ise kurumların uzun vadeli başarılarını planlamak ve bu planlamayı tüm birimlerde uygulatmak için gereklidir. Markalar trend analizleri ile pazar fırsatlarını erkenden keşfedebilir, bu doğrultuda gelecek öngörülerini belirleyerek kapsamlı bir planlama yapabilir.

Müşteri ve Tüketici Trendleri Konuşmacıları Ne Tür Konuşmalar Yapar ve Hangi Konularda Uzmanlaşmışlardır?

Müşteri ve tüketici trendleri konuşmacıları, tüketici davranışları, marka stratejileri, pazar araştırmaları, sosyal medya stratejileri gibi alanlarda uzmanlaşmış isimlerdir. Müşteri konuşmacıları bu konulara ek olarak satın alma davranışları ve müşteri alışkanları alanında da uzmanlaşan kişilerdir.

Bu isimler konuşmalarında trend analizleri, müşteri beklentileri, rekabet avantajı sağlayan stratejiler gibi konuları ele alırlar. Bir diğer yönden satış konuşmacıları da müşteri davranışları ve alışkanlıkları konusunda bilgi sahibi olan kişilerdir. Bu alanda farklı görüşleri almak için satış konuşmacılarının yer aldığı etkinliklere de katılım sağlayabilirsiniz.

Tüketici Davranışları ve Pazar Araştırmaları Uzmanlarından Nasıl Gelecek Öngörüleri ve Trend Analizleri Alabilirsiniz?

Tüketici davranışları ve pazar araştırmaları uzmanlarından gelecek öngörüsü ve trend analizi alabilmek için doğrudan uzmanlarla iş birliği yapmak en doğru seçenek olacaktır. 

Ayrıca bu iş birliklerine ek olarak uzmanların yayınladıkları sektör raporlarını ve araştırmaları takip edebilir, uzmanların konuşmacı olduğu etkinliklere katılım sağlayabilirsiniz. 

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular