Pazara yön veren en önemli değişken tüketici trendleri. Tüketici trendlerine yön veren ise artık sadece demografik yapı değil. Sosyo-ekonomik ve ekolojik gelişmelerin insan yaşamına yansımaları, dijital iletişim araçlarının sunduğu seçenekler ve data temelli pazarlama ile tüketici davranışlarına yön veren algoritmalar. Denklem çok daha karmaşık ama elbette anlaşılmaz değil.
CoronaVirus Sonrası Dünya, Growth Hacking, Influencer Pazarlama ve Viral Etki Yaratmak, Veritokrasi: Endüstri 4.0 vs Toplum 5.0, Yapay Zeka ile Geleceğin Şekillenmesi ve Deneyim Ekonomisi konularında uzman konuşmacılarımızın hazırladığı Master Class – Trend Workshop programları, tüketici trendlerine yön veren değişkenleri anlamanıza ve stratejik bir yol haritası çıkarmanıza yardımcı olacak. Kurumunuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak 4-8 seanstan oluşan özel içerik tasarımı geliştirmek için bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Programların içeriği hakkındaki bilgilere detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.