INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Master Class-Trendler

Master Class-Trendler

Pazara yön veren en önemli değişken tüketici trendleri. Tüketici trendlerine yön veren ise artık sadece demografik yapı değil. Sosyo-ekonomik ve ekolojik gelişmelerin insan yaşamına yansımaları, dijital iletişim araçlarının sunduğu seçenekler ve data temelli pazarlama ile tüketici davranışlarına yön veren algoritmalar. Denklem çok daha karmaşık ama elbette anlaşılmaz değil.

M. SERDAR KUZULOĞLU
M. SERDAR KUZULOĞLU Teknoloji Yazarı, Trend Avcısı
  • Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
  • Endüstri 4.0 ve Otomasyon
  • Yapay Zeka
DR. SERTAÇ DOĞANAY
DR. SERTAÇ DOĞANAY Teknoloji ve Sürdürülebilirlik İletişimcisi
  • Sürdürülebilirlik İletişimi ve Küresel Sürdürülebilirlik Trendleri
  • Geleceğin Güçleri, Suçları ve Aşkları (Gelecek Trendleri)
  • Yeni Nesil Liderler İçin Etkili Bir LinkedIn Kullanıcısı Olmanın İncelikleri
BEKİR AĞIRDIR
BEKİR AĞIRDIR Veri Enstitüsü Fikir Önderi ve Kurucusu
  • Başka Bir Dünya
  • Türkiye’deki Ekonomik Daralma Sonucunda Değişen Tüketici Davranışları Nelerdir?
  • Dünyada ve Türkiye'de Neler Oluyor?
MUSTAFA İÇİL
MUSTAFA İÇİL Strateji ve İnovasyon Danışmanı / Google Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Pazarlama Eski Direktörü
  • Dijital Fikir Liderleri (Sosyal Medyada Kişisel Marka Oluşturmak)
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Yeni Müşteri Davranışları
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Kurumsal Çeviklik
YÜCE ZEREY
YÜCE ZEREY Akademisyen, Yazar
  • Metaverse ve Dijital Devrim 3.0
  • Türk Tüketicisinin Sevdiği Pazarlama: Ürünler, Hizmetler, Kampanyalar, İletişimler
  • Pazarlama Bütçemi Nasıl Verimli Yönetirim? Yatırımın Geri Dönüşünü Nasıl Ölçerim?
YİĞİT KULABAŞ
YİĞİT KULABAŞ Redesign Business Kurucu Ortak, Akademisyen ve Yazar
  • Gençlik 2.0
  • Neden Daha Uzun Yaşayacağız?
  • Hayatımız Nasıl Değişecek?

Pazara yön veren en önemli değişken tüketici trendleri. Tüketici trendlerine yön veren ise artık sadece demografik yapı değil. Sosyo-ekonomik ve ekolojik gelişmelerin insan yaşamına yansımaları, dijital iletişim araçlarının sunduğu seçenekler ve data temelli pazarlama ile tüketici davranışlarına yön veren algoritmalar. Denklem çok daha karmaşık ama elbette anlaşılmaz değil.

CoronaVirus Sonrası Dünya, Growth Hacking, Influencer Pazarlama ve Viral Etki Yaratmak, Veritokrasi: Endüstri 4.0 vs Toplum 5.0, Yapay Zeka ile Geleceğin Şekillenmesi ve Deneyim Ekonomisi konularında uzman konuşmacılarımızın hazırladığı Master Class – Trend Workshop programları, tüketici trendlerine yön veren değişkenleri anlamanıza ve stratejik bir yol haritası çıkarmanıza yardımcı olacak. Kurumunuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak 4-8 seanstan oluşan özel içerik tasarımı geliştirmek için bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

Programların içeriği hakkındaki bilgilere detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular