Bir kurumu oluşturan birimlerde yapılan işlerin tamamı -doğrudan ilgili görünmese de- kurumun pazarlama hedeflerine ulaşmak için atılan bir adım. Pazarlama hedeflerini ise tüketici eğilimleri belirliyor. Bu nedenle pazarlama sadece pratik olarak değil teorik olarak da kurumların sürekli gündeminde. Çünkü globalleşme ve dijital teknolojiler tüketiciye sonsuz seçenek sunuyor. Günümüzde tüketici altın çağını yaşıyor. Ürün ya da hizmetlerinizi bir markaya dönüştürmek, var olan markanızın bilinirliğini artırmak ya da markaya yönelik müşteri sadakati oluşturmak gibi, pazarlama dosyanızın içindeki konuların her biri önemli. Pazarlama artık sadece bilgi ve deneyim değil, yaratıcılık da gerektiriyor.
Konuşmacılarımız, Müşteri Odaklı Dönüşüm, Design Thinking (Tasarım Odaklı Düşünme), Kar Odaklı Büyüme Stratejileri, Değişen Tüketici Davranışları, Yeni Normalde E-Ticaret ve Davranışsal Ekonomi konularını ele aldıkları Master Class Workshop programlarında, pazarlama stratejisi geliştirme sürecine geniş ve derin bir bakış açısıyla bakmanızı sağlayacak bilgi ve deneyimlerini paylaşıyorlar. Kurumunuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak 4-8 seanstan oluşan özel içerik tasarımı geliştirmek için bizimle iletişime geçmenizi öneririz.
Programların içeriği hakkındaki bilgilere detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.