Matematikçi Clive Robert Humby’nin, 2006 yılında “Data yeni petroldür” derken ne kadar haklı olduğunu bugün tartışmaya yer bırakmayacak şekilde görüyoruz. Kurumların sosyal medya ağlarından, e-ticaret ve kurumsal web sitelerinden, satış noktalarından ve saha çalışmalarından elde ettiği veriler “data temelli pazarlama” diye adlandırdığımız yeni ve heyecan verici bir alan açtı önümüzde. Fakat dikkatle üzerinde durulması gereken iki soru var şimdi: “Veri kime aittir? Nasıl kullanılmal?”
Kurumların sahip oldukları verileri, yasal düzenlemelere uygun şekilde işlemek, korumak ve kullanmak gibi önemli bir sorumluluğu var artık.
Dijital ekonominin yenilenebilir kaynaklarından biri olarak kabul edilen veriyi güvenilir, uyumlu ve etkili bir şekilde kullanmak için bilmeniz gerekenlere dair her şeyi KVKK konuşmacılarımızdan öğrenebilirsiniz:
- Pazarlamacı Gözünden KVKK Yolculuğu
- Kurumsal DNA’da KVKK’nın Yeri
- Türkiye'de Veri Gizliliği Sanatı
- Markaların Gizli Hazineleri: Veri Sanatı
- KVKK-ETK-IYS ve CRM’e Etkileri
- KVKK için "Hesap Verebilirlik" Nedir?
- Türkiye'de Veri Uyumluluğuna İlişkin 20 İlke
- Veri Uyumluluğu ve KVKK İçin Temel Kurallar ve Roller
- Tam Veri Uyumluluğu için Temel Teknoloji Uygulamaları
KVKK konuşmacılarımız hakkında daha fazla bilgi almak için konuşmacılarımızın sayfalarını inceleyebilirsiniz: