INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Kuşak Konuşmacıları

Kuşak Konuşmacıları

Evrim Kuran, yürüttüğü kapsamlı araştırmalara dayanan bilgiler ve veriler ışığında hazırladığı konuşmalarıyla ailenizin, iş arkadaşlarınızın ve hedef kitlenizin ihtiyaç ve eğilimlerini onlara ait gerçekler ışığında görmenizi sağlıyor.

EVRİM KURAN
EVRİM KURAN Evrim Kuran Danışmanlık, Kurucu Universum, Türkiye Lideri
  • Cesur Yeni Dünya
  • Onlar Göçtü Buradan
  • İşin Geleceği: Yepyeni Normal
Deborah Rosado Shaw
Deborah Rosado Shaw PepsiCo Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı & Küresel Çeşitlilik ve Kapsayıcılıktan Sorumlu Geçmiş Dönem Başkanı | Stratejist | Danışman | Ödüllü Girişimci
  • Farklılıklar Çağında Kazanmanın Sırrı: Kritik İş Hedeflerini Harekete Geçirmek için ‘An’ı Kullanmak
  • Performansı Artıran Bir İş Kültürü Yaratmak: Ekiplerinizi Aktifleştirin, Etkileşime Geçin ve Güçlendirin
  • Kadınlar İçin Başarı Stratejileri: Yüksek Performanslı, Etki Gücü Yüksek ve Doyumlu Bir Yaşam İnşaa Etmek
KEITH COATS
KEITH COATS TomorrowToday Kurucu Ortağı, Liderlik Uzmanı
  • İçimizdeki Düşman: Geleceğe Uyum Sağlayabilecek Bir Organizasyonun DNA’sını İnşa Etmek
  • Mesafeye Dikkat: Farklı Kuşakları Anlamak ve Bundan Yararlanmak
  • Değişen Dünyada Liderlik
Noreena Hertz
Noreena Hertz University College London'da Onursal Profesör, Ekonomist, Yazar ve Düşünce Lideri
  • Yalnızlık Ekonomisi: Son Olaylar Önümüzdeki Üç Yıl İçinde Tüketici Davranışlarını Nasıl Şekillendirecek?
  • Tarihten Dersler: Geçmişten Yararlanarak Geleceği Planlamak
  • K Kuşağı: En Genç Çalışan ve Tüketici Kadronuzu Nasıl Yönetir, Elde Tutar ve İlham Verirsiniz?
TIMOTHY ARMOO
TIMOTHY ARMOO Girişimci, Fanbytes CEO & Kurucu Ortak
  • Pazarlama
  • Sosyal Medya
  • Dijital Yıkım
Scott Steinberg
Scott Steinberg Açılış Konuşmacısı | En Çok Satan Fütürist + Trend Uzmanı | 1500 Marka için Düşünce Liderliği | En İyi 25 Danışman | CEO Intl Assoc İş Geliştirme
  • Bı̇r Fütürı̇st Gı̇bı̇ Düşün: Yarını Bugünden Nasıl Görürsün
  • Aksaklıklar İçı̇nde Lı̇derlı̇k: Belı̇rsı̇zlı̇k Ortamında Nasıl Başarılı Olunur
  • İşı̇n Geleceğı̇ Ne Olacak? Yarının En İyı̇ Uygulamaları, İşletme Modellerı̇ Ve İşgücü Trendlerı̇
Estella Struck
Estella Struck Yaratıcı Ekonomi ve İklim Teknolojisi Kurucusu
  • Sürdürülebilirlikte Z Kuşağı
  • Z kuşağı girişimciliği
  • Sosyal etki işi
Barb Stegemann
Barb Stegemann CEO ve Kurucu, The 7 Virtues | Social Entrepreneur
  • Liderlik ve Başarının Erdemleri: En İyi Performansınızı Nasıl Sergileyebilir, İz Bırakabilir ve Büyüyebilirsiniz?
  • İyilik Yaparak İyilik Yapmak
  • Uyum Sağlayın ve Başarılı Olun. Garantilidir: Kâra Ulaşmak için Pivotu Kucaklamak
Chris Hirst
Chris Hirst Küresel CEO (eski Havas ve WPP) | En Çok Satan ve Ödüllü Yazar: Saçma Sapan Liderlik Yok
  • Saçma Sapan Liderlik Yok: İlham verici ve etkili liderlik için beş altın kural
  • Süper Güç: Kültür nedir, neden önemlidir ve bu konuda nasıl mükemmel olunur.
  • Devrim: Hiç bu kadar hızlı hareket etmemiş bir dünyada dönüşümsel değişime liderlik etmek

Şu an Türkiye’de 5 kuşak birlikte yaşıyoruz. Bu kuşakların herbirinin istek ve ihtiyaçları doğdukları zamanın dinamiklerine göre şekillendi. 

Birlikte yaşadığımız ve çalıştığımız insanları sahip olduğumuz ideolojik önyargılarla değerlendirmek sadece yanıltıcı değil aynı zamanda kuşaklar arası uçurum yaratan bir etkiye sahip. Oysa kuşakları içlerine doğdukları zamanın dinamiklerine göre değerlendirerek anlamak mümkün. 

Exclusive Konuşmacımız, Kuşak Araştırmacısı, Yazar ve Universum Türkiye Lideri Evrim Kuran diyor ki:

“Kuşakları anlamak; geçmişi onurlandırmak, geleceği mümkün kılmak için fevkalade bir araç. Bir kuşağı anlamak, bir dönemi anlamaktır. Bir dönemi anladığınızda ise paradigmanın kıskacından kurtulmuş olursunuz. Ve sizin gibi olmayanları kendinize ait yargılarla değil, onlara ait gerçeklerle görmeniz mümkün olur. Bu mümkün olduğunda ise dönüşürsünüz. Birey olarak, kurum olarak, toplum olarak…” 

Evrim Kuran, yürüttüğü kapsamlı araştırmalara dayanan bilgiler ve veriler ışığında hazırladığı konuşmalarıyla ailenizin, iş arkadaşlarınızın ve hedef kitlenizin ihtiyaç ve eğilimlerini onlara ait gerçekler ışığında görmenizi sağlıyor:

Z: Bir Kuşağı Anlamak | Yeni Neslin Gelişiminde Psikolojik Sermaye | Y-Z Kuşakları ve Yeni İş Yaşamı | Organizasyonlarda Kuşak Karması | Yeni Nesiller ve Öğrenmenin Yeni Dünyası | Y-Z Kuşakları ve Organizasyonel Çekicilik | Yeni Nesil Müşteriler | Dijital Kuşağa Ebeveynlik…

Kuşak konuşmacımız hakkında daha fazla bilgi almak için konuşmacımızın sayfasını inceleyebilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular