Keynote Speaker
THOMAS KOLSTER 2024 Konuşma Başlıkları
- Sürdürülebilirlik
- Liderlik
- Etki
- ESG
- Sürdürülebilir Kalkınma Programları
- Markalaşma
- İklim Değişikliği
- Çevresel ve Sosyal Yönetişim
Thomas Kolster Kimdir?
Thomas Kolster, pazarlama, iş dünyası ve sürdürülebilirliğin buluştuğu noktada öncü ve küresel olarak en çok tanınan düşünürlerden biridir. Kolster, Goodvertising (Thames & Hudson 2012) ve The Hero Trap (Taylor and Francis, 2020) adlı iki kitap yazmıştır. İlk kitabıyla Kolster, olumlu çevresel veya toplumsal faydalar sağlayan reklamları tanımlamak için Goodvertising terimini popüler hale getirmiştir. İkinci kitabıyla, insanların sizin değerlerinizi ya da "neden "inizi değil, kim olmalarına yardımcı olabileceğinizi satın aldığı post-amaçlı bir pazar hakkında uyarıda bulundu. Değerler, amaçlar ve liderlik üzerine sesli ve çoğu zaman kışkırtıcı görüşleriyle statükoya sürekli meydan okuyor. Kolster, Meta, adidas, P&G ve IKEA gibi şirketler için 80'den fazla ülkede, TEDx, SWSW ve Advertising Week gibi konferanslarda yer almış uluslararası bir konuşmacıdır. Goodvertising Agency'nin kurucusu olarak Fortune 500 şirketlerine, start-up'lara, kâr amacı gütmeyen kuruluşlara ve hükümetlere marka ve iş etkisi için daha yaratıcı stratejik yaklaşımlar konusunda danışmanlık yapmaktadır. The Guardian, Ad Age ve Adweek gibi dergilerde yazılar yazan Kolster'in kalemi nadiren dinleniyor. Kolster, her ay Adage'in Purpose Hits and Misses adlı podcast'ine katılarak küresel amaç kampanyalarına eleştirel bir bakış atıyor. İklim çözümleri platformu We don't have time ile birlikte, iklim alanındaki farklı insanlarla röportaj yaptığı Climate Punk adlı bir yayın programı yürütmektedir.
Thomas, Uluslararası Reklamcılık Derneği'nin Sürdürülebilirlik Konseyi, D&AD'nin Etki Konseyi ve Act Responsible gibi önde gelen forumlara aktif katılımıyla sektördeki değişimi yönlendirmeye devam ediyor. Cannes Lions ve D&AD gibi en iyi ödül programlarında jüri üyesi olarak en iyi uygulamaların teşvik edilmesine yardımcı olmaktadır. Thomas aynı zamanda hevesli bir girişimcidir ve Projector, WhereGoodGrows ve ImpactPimp gibi etki platformlarını başlatmıştır çünkü inancı basittir:
Değişim seninle başlar!