Keynote & Konuşma
SERDAR TURAN 2024 Konuşma Başlıkları
- HBR Perspektifinden 2024’ün Öne Çıkanları ve 2025 Ufuk Turu
- Cesur Yeni Dünya
- Amaç Odaklılık ve Stratejiler
- Güven ve Psikolojik Güvenlik
- Meraklı ve Cesur Şirket Olabilmek
- Merkeziyetsiz Dünyayı Anlamak: Web3, Metaverse, Merkeziyetsizlik
- Hibrit Çalışma Stratejisini Doğru Kurgulamak
- Döngüsel İş Modelini Hayata Geçirmek
- Müşteri Deneyiminde Yeni Boyutlar
- Davranış Ekonomisi: Bilim Işığında Strateji
- Değer Temelli Rekabet Stratejisi Kurgulamak
- İş Dünyası Bilgisayar Oyunları Dünyasından Ne Öğrenebilir?
- Dijital Dönüşüm Stratejisi
- EK-ST Motivasyon-Vizyon Konuşması
Serdar Turan Kimdir?
Serdar Turan, lisansını Elektrik Mühendisliği üzerine yaptıktan sonra, İşletme Yüksek Lisansını tamamladı. 2000 yılında Infomag Yayıncılık’ın kurucu ekibinde yer aldı. 2005 yılının Kasım ayında BusinessWeek Türkiye’nin kuruluş sürecinde bulundu.
Harvard Business Review’un Türkiye edisyonunun da kuruluş sürecinde görev alan Turan, halen Harvard Business Review Türkiye ve Bloomberg BusinessWeek Türkiye dergilerinin yayın yönetmenliğini sürdürmektedir.