Keynote Speaker
OYA GERON 2024 Konuşma Başlıkları
- Üretken Yapay Zeka ile İş Dünyasında Verimlilik
- Üretken Yapay Zeka ile Yaratıcılık
- Üretken Yapay Zekanın Getireceği Riskler ve Tehditler, Etik ve Sorumluluk
Oya Geron Kimdir?
ODTÜ Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü'nden 2004 yılında mezun olan Oya Geron, 2006 yılında ODTÜ'de MBA eğitimini tamamladı. Aynı zamanda Organizasyon Psikolojisi alanında yüksek lisans eğitimine devam etti.
Kariyerine Procter & Gamble'da başladıktan sonra danışmanlık alanına geçti ve 10 yıl marka ve iletişim stratejisti olarak çalışmıştır. Türkiye'de; Bosch, Matraş, Karel, Uno, Komşufırın, Balparmak, Ofçay gibi markalara danışmanlık yaptı. Turkcell'de Müşteri Deneyimi Stratejisti ve Değişim Yöneticisi olarak çalıştı. Tasarladığı ve uyguladığı “Müşteri Deneyimi Kültürü Dönüşüm Programı”, 2015 yılında müşteri deneyiminde inovasyon alanında uluslararası ödül almıştır.
Oya Geron, İsviçre ve Polonya'da yaşadıktan sonra 2020 yılından beri İngiltere'de yaşamaktadır. Bir danışmanlık şirketinde Müşteri Deneyimi ve Değişim Yönetimi danışmanı ve HSBC UK’de Müşteri Deneyimi Müdürü olarak çalıştı. Uluslararası Sertifikalı Değişim Yönetimi Profesyoneli olan Oya Geron, İngiltere merkezli Reshape Consulting şirketinin kurucusudur ve Yapay Zeka dönüşümü ve adaptasyonu konusunda kurumlara eğitimler ve danışmanlıklar vermektedir. 3000'den fazla kişiye Üretken Yapay Zeka ile Verimlilik ve Yaratıcılık konularında ve bu alandaki değişim yolculuklarında yardımcı olmuştur. Değişim Deneyimi Tasarımı, Davranış Bilimi ve Yapay Zeka konularına ilgi duymakta ve bu konularda çalışmaktadır.
Bank of America bursu ile Cornell Üniversitesi'nde Kadın Girişimcilik Programını tamamlamıştır. Amerika Birleşik Devletleri Yapay Zeka Enstitüsü tarafından verilen Sertifikalı Yapay Zeka Dönüşüm Lideri (CAITL™) belgesine sahiptir. Ayrıca Sertifikalı Değişim Yönetimi Uzmanıdır (CCMP)