Keynote & Konuşma
OMER WILSON 2024 Konuşma Başlıkları
- Dijital Dönüşüm
- Yapay Zeka ve Veri
- Veri Çekimi
- Veri Merkezleri
- Asya Pasifik, Çin, Gelişmekte Olan Piyasalar
- Pazarlama Stratejisi
- Dijital Pazarlama, Marka ve İletişim
- Kurumsal Liderlik
- Teknoloji Start-Up'ları ve Girişim Şirketleri
Konuşmacı Profili
Teknoloji, Pazarlama, Veri Altyapısı, Gelişmekte Olan Piyasalar ve Fütürist temalara odaklanarak dünya çapındaki Endüstri Etkinliklerinde düzenli olarak Açılış Konuşmacısı olarak yer almaktadır. Ömer, BT, Danışmanlık, Gayrimenkul ve Medya sektörlerinde bir dizi Pazarlama/Strateji Liderliği ve Ürün Geliştirme görevlerinde bulunmuştur. Başlangıçta IBM Corporation tarafından Küresel Mezun Programı aracılığıyla Pazarlama Uzmanı olarak eğitilmiş ve daha sonra küresel marka geliştirme, ürün / girişim şirketi lansmanları ve Pazarlama / PR stratejisi ve yürütme konularında sektör deneyimi kazanmıştır.
Wilson, Canterbury'deki Kent Üniversitesi'nden lisans derecesine ve Duke Üniversitesi'nin Kurumsal müfredatından Pazarlama Yönetimi Diplomasına sahiptir. Ayrıca Birleşik Krallık'taki Chartered Institute of Marketing'in bağlı bir üyesidir. DataCloud'un Monako'daki #2015 Ödül Töreni'nde 'Yılın Veri Merkezi Pazarlamacısı' seçildi. LinkedIn tarafından #2015 Yılı için Singapur'daki En Katılımcı 10 Pazarlamacıdan biri olarak seçildi. Singapur'daki 7. CMO Asya Ödülleri'nde Dünya Marka Kongresi tarafından #2016 yılı için Asya'daki En İyi 50 #Pazarlamacıdan biri olarak seçildi. Singapur'daki The Capella Hotel'de düzenlenen #2018 Ödül Töreni'nde DataCloud 'Yılın Asya Pazarlamacısı' seçildi. Hindistan'ın Mumbai kentindeki Taj Lands End'de düzenlenen 2018 5. Dünya Pazarlama Kongresi Ödülleri'nde En Etkili 100 Küresel Pazarlama Liderinden biri olarak seçildi.
Data Economy yayını tarafından, önümüzdeki on yıl içinde küresel #DataCenter ve #Cloud pazarlarının yönünü ve dönüşümünü büyük ölçüde etkilemeye hazır olan 100 kişinin yer aldığı Future100™ (Aralık 2019) listesine seçildi. Data Economy'nin CMO Top 50 Listesine #2020 için seçildi. İki yılda bir düzenlenen CMO 50 listesi, Veri Merkezi, Bulut ve Uç Bilişim pazarlarında değişim sağlayan ve ilerleme kaydeden küresel pazarlama liderlerini ödüllendiriyor...