Keynote & Konuşma
KEN SCHMIDT 2024 Konuşma Başlıkları
- Otantik Bağlılık
- Dövmeye Değer Müşteri Sadakati
- İnsanlar Neden Satın Alır?
- Keyif Yaratmak
- Rekabette Öne Çıkmak
- Bir Kültür Devrimine Önderlik Etmek
- Çalışanları Elde Tutma ve Bağlılık
- Büyüme Zihniyeti
- Kişisel Marka Oluşturma
- Müşteri Tutkusunu Ateşleme
- İşinizi İnsanileştirmek
Ken Schmidt Biyografi
Bu, pek çok ürün ve hizmetin kolayca değiştirilebilen, belirsiz metalar olarak görüldüğü kişisel olmayan bir dünya. Öne çıkmak ya da kalabalığın içinde kaybolmak bir seçimdir. Bir zihniyet. Ken Schmidt de aynı zorluklarla karşılaştı ve efsanevi Harley-Davidson Motor Company'nin olağanüstü dönüşümündeki rolüyle takdir kazandı. Bu dönüşüm, zihniyet değişikliğine ve üç temel stratejik soruyu yanıtlamaya odaklanmaya dayanıyordu. Zaman değişse de, insanların satın aldıkları ve çalıştıkları işletmelerden ne istedikleri ve neye ihtiyaç duydukları değişmedi. Ken, yüksek enerjili konuşmalarında şirketlere ve bireylere düşünce yapılarını değiştirmeleri ve yaptıklarıyla ya da ürettikleriyle değil, insanlarla nasıl bağlantı kurduklarıyla hatırlanır hale gelerek başarıya giden yolda ilerlemeleri için ilham veriyor. Ken, Make Some Noise kitabının yazarıdır: The Unconventional Road to Dominance kitabının yazarıdır. Aynı zamanda Tailgating with Geniuses podcast'inin sunucusu ve Torque Sessions Liderlik Eğitimi'nin kurucu ortağıdır. Tüm çalışmalarında Ken, kuruluşların ve bireylerin pazarlarıyla nasıl etkileşim kuracaklarını yeniden çerçevelendirmelerine yardımcı olan alışılmadık bir bakış açısı getiriyor.
Ken Schmidt'in motosiklet sektöründeki kariyeri 1985 yılında o zamanlar zor durumda olan Harley-Davidson için kurumsal konumlandırma ve medya ilişkileri uzmanı olarak başladı. Şirketin imajını düzeltmesine, rekabet gücünü artırmasına ve motosikletleri için talep yaratmasına yardımcı olmakla görevlendirildi. Birkaç yıl içinde Harley-Davidson motosikletlerinin satışları hızla arttı ve şirket dünyanın en saygın, kârlı ve hakkında en sık haber yapılan şirketlerinden biri olarak yeniden öne çıktı.
1990 yılında Ken, Harley-Davidson'ın kurumsal ve finansal iletişim direktörü oldu ve şirketin medya ve finans çevrelerindeki birincil sözcüsü olarak hizmet verdi. Geleneksel olmayan iletişim, müşteri çekme ve marka oluşturma konularında görüşlerini sunmak üzere sık sık ana akım medyada ve iş dünyasında yer aldı. HarleyDavidson'daki uzmanlığı ve başarısı, dünyanın dört bir yanından danışmanlık görevleri ve konuşma davetleri almasını sağladı.
1997 yılında Ken, Harley-Davidson'dan ayrılarak Chicago merkezli son derece başarılı bir pazarlama firması olan VSA Partners'ta sahiplik pozisyonu aldı. VSA, Harley-Davidson'ın yanı sıra dünyanın en tanınmış markalarının sanal bir kimliğine hizmet etti. 1999 yılında VSA'daki hisselerini satarak kendi şirketi Ken Schmidt Company'yi kurdu ve en büyük iki tutkusu olan motosiklete binme ve konuşmayı bir araya getirdi. Motosikletleri bir metafor olarak kullanarak insanları muhtemelen hiç hayal etmedikleri kanıtlanmış fikir ve kavramlarla tanıştırıyor.
Konuşma ve danışmanlığın yanı sıra Ken, Torque Sessions Liderlik Eğitimi'nin kurucu ortağıdır. Uygulamalı eğitim ve interaktif atölye çalışmalarının bir kombinasyonu olan bu oturumlar, bireylerin ve kuruluşların baskın rakipler haline gelmek, liderlik etkinliğini en üst düzeye çıkarmak, insan öncelikli bir yenilik kültürü oluşturmak ve müşteriler ve çalışanlar arasında sadakati teşvik etmek için kendilerini yeniden konumlandırmalarına yardımcı olmaktadır.
Ken aynı zamanda popüler podcast Tailgating with Geniuses'ın sunucusudur ve burada çeşitli sektörlerdeki en yenilikçi ve başarılı liderlerden bazılarıyla liderlik, büyük zorluklar ve başarı hakkındaki benzersiz bakış açılarını tartışmaktadır. Ken'in ilgili ve ilgi çekici sunuculuk tarzı, podcast'i en iyilerden öğrenmek ve kendi kişisel ve profesyonel hedeflerine ulaşmak isteyen dinleyiciler arasında bir hit haline getirdi.
Ken, Make Some Noise kitabının yazarıdır: The Unconventional Road to Dominance adlı kitabın yazarı olan Ken, Harley-Davidson'da savunduğu tekniklerin çoğunu kullanarak iş liderlerine rekabet güçlerini artırmaları için izlemesi kolay bir yol haritası sunuyor. Dünya çapında en çok satanlar listesine giren Harley-Davidson'ın 100 Yılı adlı çalışmasını en büyük ve en ödüllendirici başarılarından biri olarak görmektedir.
Başardığı her şeyden sonra Ken, hem kişisel hem de profesyonel yaşamında öne çıkma, risk alma ve eğlenme felsefesine bağlı kalmaya devam ediyor. "Asla bekleneni yapmayın, kendinizi olabildiğince farklı kılın ve olması gerekenden çok daha fazla eğlenin" diyor.
TAM GAZ – VİTES DEĞİŞTİRİN, ÖNE ÇIKIN VE ZİRVEYE DOĞRU YOL ALIN
Ken Schmidt, "Ne satarsak satalım, ne üretirsek üretelim ya da ne yaparsak yapalım, bizi tanımayan insanlar için bir metayız" diyor. Bunu anlayan ve müşterilerle farklı şekilde etkileşim kurmak için zihniyetlerini değiştiren şirketler büyük kazanacak. Günümüzün kişisel olmayan dünyasında özgünlük öne çıkıyor ve Ken, müşterilerle sarsılmaz bir duygusal bağ kurmanın yol haritasını ortaya koyuyor. Bu konuşma, Ken ve ekibinin şirketin ürün özelliklerine odaklanmaktan uzaklaşmasına ve bunun yerine insan davranışının temel itici güçlerine eğilmesine öncülük ettiği Harley-Davidson'ın inanılmaz dönüşümünü ve hakimiyete dönüşünü sağlayan fikirlere dayanmaktadır. Bu sayede H-D'nin satışları, kârlılığı ve sadakati hızla arttı. Ken'in yüksek enerjisi ve mizahı bu konuşmaya damgasını vururken, her büyüklük ve kapsamdaki işletmeye müşteri tutkusunu ateşleyen, satış büyümesini en üst düzeye çıkaran ve pazarlarında öne çıkan bir dizi değer etrafında organizasyondaki herkesi nasıl hizalayabileceklerini gösteriyor.
ÖRNEK ÇIKARIMLAR:
- İtibarınızı korumak ve geliştirmek için her kararı yönlendirmesi gereken üç soruyu keşfedin
- Şirket zihniyetini ne yaptığınızla değil kim olduğunuzla tanınmaya doğru dönüştürün
- Sarsılmaz sadakat yaratmak için insan davranışının üç itici gücünden yararlanın
- Müşterilerin hikayenizi başkalarına anlatması için akılda kalıcı olmanın yollarını öğrenin - yüz yüze ve sosyal medyada
- İşletmenizi insanileştirerek ve zevk sunarak yükseltin
HIZLANDIRIN: KARİYERİNİZİ HIZLANDIRIN
"Hakkınızda nasıl konuşulmasını istiyorsunuz ve bunun gerçekleşmesi için ne yapıyorsunuz?" Ken Schmidt insanlara hikaye anlatan bir tür olduğumuzu ve müşteriler tarafından ve hatta kendi kuruluşunuzda fark edilmenin unutulmaz olmakla ilgili olduğunu hatırlatıyor. İnsanların beklediklerini söylemek ya da yapmak sizi - ya da işinizi - öne çıkarmaz. Ken bu konuşmasında kalıcı bir etkinin nasıl yaratılacağını gösteriyor. Nasıl hatırlanmak istediğinize ilişkin üç temel soruyu yanıtlamakla başlıyor. Ken dinleyicilere, insanların sizin hakkınızda ne hatırladıklarının, onlara kendilerini nasıl hissettirdiğinize bağlı olduğunu hatırlatıyor. İlginç olmak değil, ilgili olmak daha önemlidir. Ken, Harley-Davidson ve ötesindeki ünlü kariyerinden öğrendiği dersleri paylaşarak günümüzün dinamik ortamında kariyerinizi hızlandıracak kişisel bir markanın nasıl oluşturulacağını gösteriyor.
ÖRNEK ÇIKARIMLAR:
- Benzersiz niteliklerinizi ve nasıl hatırlanmak istediğinizi belirleyin
- Başkalarının kendilerini iyi hissetmelerini sağlamanın yollarını duymak
- Toplantılarda nasıl aktif rol alacağınızı ve aktif olarak katılacağınızı öğrenin
- Başkalarını hikayelerini paylaşmaya teşvik ederek sizin de kendi hikayenizi paylaşabileceğinizi anlayın
- R&R'ye (Hatırla ve Tekrarla) odaklanarak kişisel markanızı sürekli geliştirmenin yolları