Keynote & Konuşma
JON DUSCHINSKY 2025 Konuşma Başlıkları
- Geleceğe Hazır mısınız?
- Dünyada Görmek İstediğiniz Değişim Olmak (Ve Bunu Yaparken Para Kazanmak)
- Nasıl Fark Yaratır ve Rakiplerinizden 10 Kat Daha İyi Performans Gösterirsiniz?
- Amaca Yönelik Sürdürülebilir Büyüme
Konuşmacı Profili
Yakın zamanda yapılan bir ankete katılan Fortune 500 CEO'larının %80'inden fazlası şirketlerinin daha fazla amaç odaklı olmasını istediklerini ancak bunu nasıl yapacaklarını bilmediklerini söyledi.
Gezegenin dört bir yanındaki liderlerin uyandığı şeyin farkındalar: Değişim dünyasında iş performansını artırmanın en sürdürülebilir yolu bir şeylerin arkasında durmaktır.
İşinizin merkezine bir amaç koymak, gelirleri artırmaya, personelin ilgisini çekmeye, marka değerini yükseltmeye ve yeni müşteriler geliştirmeye, yeni pazarlara ulaşmaya ve maliyetleri yönetmeye yardımcı olur.
Bu, kurumsal sosyal sorumluluk veya bağışçılıkla ilgili değildir. Hayır, bu yeni bir iş paradigmasıdır.
Dünya çapında prototipi yapılmış ve pilot uygulaması gerçekleştirilmiştir ve veriler nettir: amacı benimseyen - ürünlerinin veya markalarının ötesinde bir şey için ayakta durmanın önemini benimseyen - firmalar, piyasaların 10 kat üzerinde performans gösteren hisse senedi değerlerine sahiptir, 3 kat daha fazla personel tutarlar, çalışan memnuniyeti ve üretkenlik seviyelerinin iki katına çıktığını görürler ve gelirlerini amaç odaklı olmayan firmalara göre neredeyse iki kat daha fazla artırırlar.
Jon'un yaptığı da bu.
Eşsiz bir çifte kültüre sahip. Kariyerinin ilk on yılını sosyal değişimin ön cephesinde, devrimlerde bombalardan kaçarak, Ice Bucket Challenge gibi küresel hareketlerin yaratılmasına yardımcı olarak, kanser, Alzheimer ve daha fazlası için yüz milyonlarca dolar toplayan fikirler ve stratejiler geliştirerek geçirdi.
Son on yıldır, sosyal değişim dünyasındaki amaç ve anlamı iş dünyasına uygulamanın en ileri noktasındadır ve FIFA, NASCAR veya Sodexo gibi küresel firmaların marka değeri oluşturmalarına, gelirlerini artırmalarına, daha sadık müşteriler çekmelerine ve amaç yoluyla iş güçlerinin verimliliğini artırmalarına yardımcı olmaktadır.
Bir seri girişimci olan Jon, Kuzey Amerika ve Avrupa'da birçok şirket kurmuştur ve start-up alanının hızla değişen gerçeklerini yakından takip etmektedir. Kendisi bir dizi sosyal teknoloji firmasının yönetim kurulu üyesi ve danışmanı, böcekler aracılığıyla tarımda devrim yaratan Kanadalı bir firma olan Oreka Solutions'ın kurucu ortağı, iki kitabın yazarı ve Avrupa, Kuzey Amerika ve Afrika'daki üniversitelerde düzenli olarak ders veren bir öğretim görevlisidir.
Güçlü küresel iletişimciler anketinde Bill Clinton'dan sonra ikinci sırada yer alan Jon, Gorbaçov, Kofi Annan ve Steve Wozniak gibi isimlerle aynı sahneyi paylaşmıştır. Tutkulu ve yüksek enerjili konuşma tarzıyla dinleyicileri gözyaşlarına boğuyor ve onları ayağa kaldırıyor.