Davranışsal Pazarlamanın 3 İlkesi ile Başarı: Şöhret-Duygular-Akıcılık
Popüler Ürün/Hizmet Yaratmanın Şifresi: Tanıdık Sürprizler
Davranışsal Değişimi Başarmak: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla
Kim Kimi Etkiliyor?: Sosyal Ağlarda Gizli Modern Kabileler
Davranışçı Perspektiften iletişim Stratejisi: Sinyaller ve Kopyalama
Influencer Pazarlaması: Doğrular ve Yanlışlar
Vaka Örnekleriyle Başarılı Segmentasyon Çalışmaları
Sosyal Medya ve Büyük Veri: Özgürlük mü, Esaret mi?
Post-Truth Çağında Yeni Tüketiciyi Anlamak
Marka Davası Kime, Niçin Lazım? Başarılı ve Başarısız Örnekler