INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
İHSAN ÖZÇITAK

İHSAN ÖZÇITAK

İHSAN ÖZÇITAK Deeper Kurucu Ortak

İHSAN ÖZÇITAK
İHSAN ÖZÇITAK Kimdir?

1970 Ankara Doğumlu.Kadıköy Anadolu Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun oldu. Lisede başlayan tiyatro sevdası sebebiyle uzun bir üniversite öğrenciliği dönemi oldu. Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları ve Tiyatro Boğaziçi kadrolarında oyuncu-dramaturg-yazar-yönetmen olarak bulundu.30 yaşına kadar tiyatrocu olmaya çalıştı...Olamadı.Güzel bir teselli ikramiyesi olarak reklamcı oldu.Güzel Sanatlar Grubu bünyesinde farklı şirketlerde yazar, stratejist ve yönetici olarak çalıştı.2012’de bir süre yurt dışına gitti. Okudu, tazelendi. 2016’da geri döndü.Veri temelli bir davranışsal pazarlama şirketi olan Deeper’a yönetici ortak olarak katıldı.Bilgi Üniversitesi Marka Okulu’nda “Pazarlama İletişimine Evrimci Yaklaşım” ve “Veri Temelli Pazarlama” derslerini veriyor.MediaCat dergisinde davranışçı pazarlama üzerine aylık yazılar yazıyor.

Megaphone
İHSAN ÖZÇITAK Konuşmacı Çözümleri

speaker
İHSAN ÖZÇITAK Konuşma Başlıkları

Davranışsal Pazarlamanın 3 İlkesi ile Başarı: Şöhret-Duygular-Akıcılık


Popüler Ürün/Hizmet Yaratmanın Şifresi: Tanıdık Sürprizler


Davranışsal Değişimi Başarmak: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla


Kim Kimi Etkiliyor?: Sosyal Ağlarda Gizli Modern Kabileler


Davranışçı Perspektiften iletişim Stratejisi: Sinyaller ve Kopyalama


Influencer Pazarlaması: Doğrular ve Yanlışlar


Vaka Örnekleriyle Başarılı Segmentasyon Çalışmaları


Sosyal Medya ve Büyük Veri: Özgürlük mü, Esaret mi?


Post-Truth Çağında Yeni Tüketiciyi Anlamak


Marka Davası Kime, Niçin Lazım? Başarılı ve Başarısız Örnekler

İHSAN ÖZÇITAK
İHSAN ÖZÇITAK Kimdir?

1970 Ankara Doğumlu.
Kadıköy Anadolu Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun oldu. Lisede başlayan tiyatro sevdası sebebiyle uzun bir üniversite öğrenciliği dönemi oldu. Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları ve Tiyatro Boğaziçi kadrolarında oyuncu-dramaturg-yazar-yönetmen olarak bulundu.
30 yaşına kadar tiyatrocu olmaya çalıştı...
Olamadı.
Güzel bir teselli ikramiyesi olarak reklamcı oldu.
Güzel Sanatlar Grubu bünyesinde farklı şirketlerde yazar, stratejist ve yönetici olarak çalıştı.
2012’de bir süre yurt dışına gitti. Okudu, tazelendi. 2016’da geri döndü.
Veri temelli bir davranışsal pazarlama şirketi olan Deeper’a yönetici ortak olarak katıldı.
Bilgi Üniversitesi Marka Okulu’nda “Pazarlama İletişimine Evrimci Yaklaşım” ve “Veri Temelli Pazarlama” derslerini veriyor.
MediaCat dergisinde davranışçı pazarlama üzerine aylık yazılar yazıyor.

İHSAN ÖZÇITAK kurumunuza ilham vermek için hazır!
Farklı çözümleri ile davet etmek için:

Formu Doldurun

Bize +90 212 401 35 45 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@speakeragency.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

mikrofon arkaplan
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.