Keynote & Konuşma
İHSAN ÖZÇITAK 2024 Konuşma Başlıkları
- Davranışsal Pazarlamanın 3 İlkesi ile Başarı: Şöhret-Duygular-Akıcılık
- Popüler Ürün/Hizmet Yaratmanın Şifresi: Tanıdık Sürprizler
- Davranışsal Değişimi Başarmak: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla
- Kim Kimi Etkiliyor?: Sosyal Ağlarda Gizli Modern Kabileler
- Davranışçı Perspektiften iletişim Stratejisi: Sinyaller ve Kopyalama
- Influencer Pazarlaması: Doğrular ve Yanlışlar
- Vaka Örnekleriyle Başarılı Segmentasyon Çalışmaları
- Sosyal Medya ve Büyük Veri: Özgürlük mü, Esaret mi?
- Post-Truth Çağında Yeni Tüketiciyi Anlamak
- Marka Davası Kime, Niçin Lazım? Başarılı ve Başarısız Örnekler
İhsan Özçıtak Kimdir?
1970 Ankara Doğumlu.
Kadıköy Anadolu Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun oldu. Lisede başlayan tiyatro sevdası sebebiyle uzun bir üniversite öğrenciliği dönemi oldu. Boğaziçi Üniversitesi Oyuncuları ve Tiyatro Boğaziçi kadrolarında oyuncu-dramaturg-yazar-yönetmen olarak bulundu.
30 yaşına kadar tiyatrocu olmaya çalıştı...
Olamadı.
Güzel bir teselli ikramiyesi olarak reklamcı oldu.
Güzel Sanatlar Grubu bünyesinde farklı şirketlerde yazar, stratejist ve yönetici olarak çalıştı.
2012’de bir süre yurt dışına gitti. Okudu, tazelendi. 2016’da geri döndü.
Veri temelli bir davranışsal pazarlama şirketi olan Deeper’a yönetici ortak olarak katıldı.
Bilgi Üniversitesi Marka Okulu’nda “Pazarlama İletişimine Evrimci Yaklaşım” ve “Veri Temelli Pazarlama” derslerini veriyor.
MediaCat dergisinde davranışçı pazarlama üzerine aylık yazılar yazıyor.