Keynote & Konuşma
ERGİN AKMAN 2024 Konuşma Başlıkları
- Enflasyonist Koşullarda Fiyatlandırma Stratejileri
- Yeni Dünya Gerçeğinde Karlı Büyüme Stratejileri
- Stratejik Pazarlama
- Stratejik Marka ve Ürün Yönetimi
- Dijitalleşen Dünyada Tüketici Trendleri ve İşimize Etkileri
Ergin Akman Kimdir?
Ergin Akman 1970 yılında İstanbul’da doğdu. 30 yılı aşan profesyonel hayatı süresince aralarında Nestlé, Procter & Gamble, Frito Lay-PepsiCo, Philips, Nike gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren firmalarda, gerek yurt içinde gerek yurt dışında üst düzey yöneticilik yaptı.
Nestle Waters Avrupa Bölgesi’nde üstlendiği Satış & Pazarlama Başkan Yardımcılığı görevinden sonra, 2020 yılından bu yana BRITA Türkiye’de Genel Müdürlük görevini sürdürmektedir.
Ergin AKMAN profesyonel hayatına paralel olarak, yaklaşık 20 yıldır da aralarında Özyeğin Üniversitesi, Sabancı Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi’nin de bulunduğu farklı üniversitelerde Karlı Büyüme Stratejileri, Fiyatlandırma Stratejileri, Stratejik Pazarlama, Dijital Dünyada Tüketici Trendleri üzerine dersler ve eğitimler vermeye devam ektedir.
Eğitim verdiği firmalar arasında Turkcell, İş Bankası, Coca Cola, BİM, Vestel, TEI Tusaş Motor Sanayi, Türk Telekom, Logo Yazılım, Yapı Kredi Bankası, Reckitt Benckiser, QNB Finansbank, Eczacıbaşı Grubu, Logitech gibi çok farklı sektörlerde faaliyet gösteren, kendi alanlarında öncü, lider kurumlar vardır.
Ergin Akman Kadıköy Anadolu Lisesi ve İ.T.Ü. Endüstri Mühendisliği lisans eğitiminden sonra aynı üniversitede yönetim yüksek lisansını ve University of California, Berkeley’de pazarlama eğitimlerini tamamladı.
Koşu, yoga, fitness gibi farklı spor alanlarıyla ilgilenen Ergin hobi olarak ilgilendiği Fotoğrafçılık ve Kameramanlık bölümünü de bitirmiştir.
Master Class Workshops
Çok Denklemli Kârlı Büyüme Stratejileri
25 yıllık profesyonel iş deneyimi boyunca PepsiCo, Nike, Philips, Wella, Procter & Gamble, Nestlé gibi firmalarda Türkiye’de ve yurt dışında üst düzey yöneticilik yapan Ergin Akman ekonomik dinamiklerin zorlaştığı, rekabetin her geçen gün çetinleştiği; teknolojik gelişmelerin tüketicileri, kurumları ve iş yapış şekillerini kökünden değiştirmeye başladığı bu dönemde Büyüme Stratejileri, Stratejik Pazarlama, Fiyatlandırma ve İnovasyon konularında firmanıza özel eğitimler ve workshop çalışmaları düzenliyor.
- Çok Denklemli Kârlı Büyüme Stratejileri
- Rekabet Avantajı Yaratmak için Strateji ve Stratejik Pazarlama
- Değer Odaklı Fiyatlandırma Stratejileri
- Dijitalle Dönüşen Tüketici Trendleri ve İnovasyon