Keynote & Konuşma
DR. BEHICE ECE ILHAN 2024 Konuşma Başlıkları
- Tüketim Kültürü ve Yeni Eğilimler
- Yeni Gerçeklik Paradigması ve Yeni Sanal Ortamlarda Tüketici, Marka ve Medya Yönetimi
- Kültürel Markalaşma Stratejileri
- Kadın Hareketleri ve Stratejik Marka Hikayeciliği
- Sürdürülebilirliğe Sistem Yaklaşımı: Öz Sürdürülebilirlik ve Öz Yeterlilik
- Bağlılık Modelleri ve Rekabet Stratejileri
- Stratejik Yaklaşım: Ana Akım Popülerlik ve Büyümenin Çetrefil İlişkisi
- Gelecek Sohbetleri: Mobilite, Gerçeklik, Para, İş, İnsanlık, Güzellik…
- Gücün Geleceği: Dağınık İktidar Modeller ve Marka Hükümetleri
Konuşmacı Profili
Dr. Behice Ece İlhan, Kültür Stratejisti
Dr. Behice Ece İlhan, teknoloji, insan davranışı ve işin dönüşümünün kesişim noktasında yer alan vizyoner bir kültür stratejisti ve düşünce lideridir. Mühendislik, pazarlama ve tüketici kültürünü kapsayan multidisipliner geçmişiyle Dr. İlhan, dijital çağın zorluklarına benzersiz bir bakış açısı getiriyor.
Dr. Ilhan, Deloitte Digital’da Kültür Stratejisi Direktörü ve Mintel’de Kıdemli Trend Stratejisti & Marka Gelecek Bilimcisi olarak görev yapmıştır. Bu süreçte, küresel liderleri büyük değişim dönemlerinde yönlendirerek işlerini milyon dolarlık seviyede büyütmelerine katkı vermiştir. İnsan odaklı dijital dönüşüm ve stratejik öngörü alanındaki çalışmaları, organizasyonların inovasyona, müşteri deneyimine, çalışanlarına ve dijital deneyimlerine yaklaşımını yeniden şekillendirmiştir.
Akademik ve profesyonel alanda kendini kanıtlamış bir isim olan Dr. İlhan, Illinois Üniversitesi Urbana-Champaign’den İşletme Doktorası (yan dal olarak İletişim ve Sosyoloji) derecesine sahiptir. Araştırmaları tüketici kültürü, transmedya etkileşimi ve kültürel markalaşma üzerine odaklanmış olup, çalışmaları prestijli dergilerde yayımlanmıştır. Aynı zamanda DePaul Üniversitesi Kellstadt İşletme Fakültesi'nde Misafir Öğretim Üyesi olarak geleceğin iş dünyası liderlerini şekillendirmeye devam etmektedir.
Farklı verileri sentezleyerek aksiyon alınabilir içgörüler haline getirme ve özel tasarlanmış stratejik çerçeveler oluşturma konusundaki üstün yeteneği ile tanınan Dr. İlhan, belirsizlikleri ustalıkla yöneterek teknolojik gelişmeleri insan ihtiyaçlarıyla uyumlu hale getiren stratejiler geliştirmede uzmanlaşmıştır. Bu yaklaşımı, detaylı analiz becerisi ile yaratıcı problem çözme yetkinliğini birleştirerek kurumların belirsizliği yüksek ve hızlı gelişen / değişen pazarlarda başarılı olmalarını sağlar.
Dr. İlhan, üst düzey yönetim ekiplerini stratejik netlik ve özel olarak tasarlanmış iş modelleriyle güçlendirmeye odaklanmıştır. Vizyonu, teknoloji odaklı karmaşık ortamlarda güvenli aksiyonlar ve doğru kararlar almayı teşvik ederek, hem yenilikçi hem de insan değerleriyle uyumlu çözümler geliştirmektir.
Konular:
- Yapay Zeka ve İnsan
• İnsan Odaklı Yapay Zeka Stratejisi
• Yapay Zeka Çağında Alışkanlıklar, Rutinler ve Ritüeller Yeniden Tanımlanıyor
• Sosyo-Kültürel Bir Dönem Olarak Yapay Zeka ve Mitlerin Çöküşü
• Yapay Zeka Çağında Önyargılar
- Gelecek
• Otomotiv Sektörünün Geleceği
• E-Ticaretin Geleceği
• İnsan-Bilgisayar Etkileşimleri: Trendler ve Gelecek Öngörüleri
• Gerçekliğin Geleceği (Karma Gerçeklik)
- Kültürel Strateji
• Sosyal ve Kültürel Aktörler Olarak Markalar
- Tüketici ve Marka Topluluklarının MarkalarınÜrün ve Medya Stratejilerine Etkileri
• Kendine Yeterlilik Perspektifinden Sürdürülebilirliği Yeniden Hayal Etmek
• Yeni Sadakat Modelleri ve Rekabet Stratejileri