Keynote Speaker
DAPHNE COSTA LOPES 2024 Konuşma Başlıkları
- İkinci Bir Büyüme Motoru İnşa Etmek: Neden CS'ye Yatırım Yapmalısınız?
- Müşteri Başarısı Neden Kalıcı ve Sürdürülebilir Büyümenin Anahtarıdır?
- CX ile Doğrusal Büyümeyi Kırmak
- Müşterinizin Sonuçlarına Odaklanarak NRR'yi İyileştirin
- Yapay Zeka, Otomasyon ve CX'in Geleceği
Daphne Costa Lopes Kimdir?
Daphne, adeta bir müşteri takıntısına sahiptir. Kurumsal sınırları aşmayı ve harika müşteri deneyimleri sunmak için ürünler, pazarlama, satış ve hizmetler genelinde yenilikler yapmayı misyon edinmiştir.
Bugün Daphne, Hubspot'ta İngiltere Müşteri Başarısını yönetiyor ve teknoloji start-up'ları için CX danışmanlığı yapıyor. CX alanında start-up'lar, scale-up'lar ve Fortune 500 şirketleriyle çalışarak edindiği on yıllık sektör deneyimini de beraberinde getiriyor. GTM ve CX ekiplerini sıfırdan kurarak her büyüklükteki kuruluşa müşteri öncelikli yaklaşımları enjekte etti. Geçmişi, geleceğin iş girişimi Wndyr'in Operasyon Müdürü olarak kurulmasına yardımcı olmayı da içeriyor. Lufthansa gibi büyük kuruluşlar için CX dönüşümlerine liderlik etmiştir. Özgeçmişi, işletmelerin müşterilerine daha hızlı değer sunmak için müşteri yolculuklarını yeniden icat etmelerine yardımcı olma örnekleriyle doludur.
Daphne, "This is Growth!" podcast'inin sunucusudur ve The Customer Conference, Pulse ve Leap gibi konferanslarda konuşmacı olarak yer almıştır. Ürün Yönetimi alanında yüksek lisans derecesine sahip olan Daphne, "Harika Bir CSM'yi Ne Yapar?", "Müşteri Başarısında Makine Öğreniminin Gerçek Uygulaması" ve "Ekonomik Kargaşa Zamanlarında Müşteri Başarısı" gibi köşe taşı niteliğindeki Müşteri Başarısı Makalelerini kaleme almıştır.