Keynote & Konuşma
CEM RODOSLU 2024 Konuşma Başlıkları
- Karar: "Pazarlama Stratejilerinde Fark Yaratmak“
- Satınalma Klişeleri
- Enflasyonda Perakende Dinamikleri
- iyilik, Parayla Yapılır “Sosyal Marka”
- Taksicinin Yolu: Vizyon-Misyon-Strateji
- Babalar Kurulu
Cem Rodoslu Kimdir?
1967 doğumlu Cem Rodoslu, lisans eğitimini Ege Üniversitesi Ziraat Fakültesi, Ekonomi bölümünde tamamlamıştır. 2006 yılında Migros’a Kategori Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı görevi ile katılan Rodoslu, 23 Aralık 2010’da Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olmuştur.
Cem Rodoslu, 2016 yılında Harvard Business School Advance Management Programını tamamlamış ve 2018 yılı itibari ile de Migros Pazarlama ve Yurtdışı Operasyonlar İcra Kurulu Üyesi görevine atanmıştır.1 Şubat 2021 tarihinden itibaren, Migrosta yönetim danışmanlığının yanı sıra, kurucusu olduğu Rodoslu Marketing Solutions şirketi ile yurt içi ve yurt dışı stratejik pazarlama yönetim danışmanlığı yapmaktadır.
Farkındalık yaratma amacıyla 3.5 yıllık emek sonucunda izleyiciyle buluşan “Tarım Bizim Geleceğimiz” belgeselinin danışmanı ve yaratıcısı olan Rodoslu, Migros’un öncü pazarlama stratejilerinin mimarı olarak birçok çalışmaya liderlik etmiştir. İş adamı kimliğinin yanı sıra Tarım Ekonomisti olmasının sorumluluğu ile de öne çıkan Migros İcra Kurulu Üyesi, Anadolu’da unutulmaya yüz tutmuş yöresel lezzet ve tohumların “Anadolu Lezzetleri” markası adı altında halkımızla buluşması gibi birçok projeye öncülük etmiştir. Tarım ve Orman Bakanlığı ile başlattığı İyi Tarım Uygulamaları zamanla Türkiye çapına yayılmış, İyi Et, İyi Tavuk ve taze ürünler İyi uygulamasını genişletmiştir. Çalışma hayatı süresince birçok kez Türkiye’nin en iyi CMO’ları arasında gösterilen Rodoslu, 2020 yılında Kapital dergisinin araştırmasında Türkiye’nin en iyi CMO’su seçilmiştir. Rodoslu aynı zamanda TÜSİAD gıda çalışma grubu üyesidir.