Keynote & Konuşma
BARIŞ ÖZCAN 2024 Konuşma Başlıkları
- Metaverse
- 21. Yüzyıldan Hikayeler
- Hikaye Anlatıcılığı (Sunum Teknikleri)
- Zinciri Kırma (Alışkanlık Yönetimi)
- Zamanı ve Hayatı Yönetmenin Japoncası: Kanban Tekniği (Zaman Yönetimi)
- Yeniden Düşün (Değişim, Bakış Açısı)
- Mavi Hap Mı? Kırmızı Hap Mı? (Seçim Yapmak)
- Çok Çalışmak Mı? Derin Çalışmak Mı? (Verimlilik)
- Newton'un Beşiği (Fizik Kurallarının Hayata Uygulanması)
- Bruce Lee'den Özgüven Konusunda Neler Öğrenebiliriz? (Başarı Hikayeleri, Özgüven)
- Kim Ulan Bu Elon Musk? (Başarı Hikayeleri, Motivasyon)
- Teknoloji Bizi Ölümsüzleştirecek Mi? (Fütürizm, Gelecek)
- Mr. Robot'tan Güvenlik Dersleri (Online Güvenlik)
- Hibrit Düşünebilir Misiniz? (Düşünme Becerileri)
- Geleceğin Kısa Tarihi (Fütürizm Ve Gelecek)
- Teknoloji Trendleri
Barış Özcan Kimdir?
23.7.1974 İstanbul doğumlu. M.Ü. Hukuk Fakültesi mezunu. Evli ve 1 çocuk babası.
Abak.us kreatif medya ajans başkanı. İstanbul ve New York’ta ofisleri olan Abak.us; BASF, THY, LC Waikiki, Türk Telekom, NYMag, TimeOut New York gibi markalarla çalışıyor. Apple, Adobe ve LinkedIn gibi uluslararası yazılım firmalarına danışmanlık ve sosyal medya hizmeti veriyor.
Geçmişte Photoshop, Flash, PDF gibi yazılım ürünlerini geliştiren Adobe’de 6 yıl boyunca Akdeniz Ülkeleri Satış Müdürlüğü yaptı.
TRT, el-Cezire, CNNTürk gibi kanallarda yayınlanan belgeseller yaptı ve yönetti.
Tuhaf Dergi yazarı.
Kişisel belgesellerini Youtube'da yapmaya devam ediyor. Sanat, tasarım ve teknoloji hikayelerini bugüne kadar 4.7 Milyondan fazla kişi 450 milyondan çok kez izledi.
Bugüne kadar çeşitli kurumlarda ve konferanslarda 600’den fazla konuşma yaptı.
YouTube’un dünya çapında seçtiği 12 değişim elçisinden biri oldu. Halen #CreatorsforChange adlı bu program için uluslararası projeler üretiyor. Bunlardan bir web dizisi ve kısa filmi olan Scarecrow – Korkuluk toplamda 2 milyon kez izlendi.
Business Influencer
Sosyal Medya Projeleri
Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.
Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.
Stüdyo Projeleri
Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.
Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.
YouTube Projeleri
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Podcast Projeleri
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka Elçiliği Projeleri
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.