Keynote Speaker
ASUDE ALKAYLI 2024 Konuşma Başlıkları
- Alametifarika’dan Marka’ya…
- Geçmişten Geleceğe Markalaşmak: 200 Yıllık Marka Tarihi
- Pazarlama’ya Tarihten Bakmak
- Fark Yaratmak: Marka Mirası (Brand Heritage) ve Hafıza
- Marka Yaratmanın Yolu: Pazarlama
- Markalar Büyümeyin!
- Dünya Markası Olmanın Yol Haritası
- KOBİ’ler ve Aile Şirketleri Nasıl Kurumsallaşır?,
- Hayatımız İletişim
- Markalaşmak için Felsefe Yapın
- Dünya Fuarlarında Marka ve Yaratıcılık
- Neden Dünya Markamız Yok?
Asude Alkaylı Kimdir?
İş hayatına Türk Hava Yolları’nda başlayan Alkaylı, Egebank, Astaş Grup ve Astoria Gayrimenkul A.Ş.’de Kurumsal İletişim Müdürü olarak devam etmiştir. Alkaş Danışmanlık, Jones Lang Lasalle Türkiye’deki Pazarlama Direktörlüğü görevinin ardından, perakende, gıda ve gayrimenkul sektörlerinde farklı markaları yöneten Alkaylı, kültürel alan içinde Türkiye Turing Otomobil Kurumu, Ayasofya Müzesi ve Topkapı Sarayı Müzesi’ne yönelik çeşitli projelerde kurumsal kimlik oluşturma, kurumsallaşma ve etkinlik yönetimi hizmetleri sunmuştur.
2010 yılından itibaren kurucusu olduğu Kültür Danışmanlık eğitim ve danışmanlık şirketi çatısı altında; başta girişimci adayları olmak üzere, KOBİ’lere kurumsal dönüşüm, markalaşma, pazarlama danışmanlığı ve eğitim hizmetleri sunmaktadır.
İletişim, pazarlama, marka, sürdürülebilirlik ve girişimcilik üzerine araştırmalarına devam eden Alkaylı, dünyadaki ve Türkiye’deki tarihi markalar ve marka mirası üzerine çalışmaktadır.
Pazarlama, marka, iletişim ve tarihi markalar ile ilgili çeşitli yayınlarda yazıları bulunan Alkaylı’nın derlediği iki kitap (Marka-Kültür-Hafıza, Yüzyıllık Markalar) bulunmaktadır. Üniversite öncesi eğitimini Zürih’de tamamlamış, Marmara Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü’nün ardından işletme ve psikoloji eğitimleri, Üsküdar Musiki Cemiyeti’nde ise “Klasik Türk Müziği” eğitimi almıştır.