Keynote & Konuşma
ALEV GÖKÇE 2024 Konuşma Başlıkları
- İnsan için ve Dünya için Pazarlama
- Herkes için inovasyon
- Marka Yaratmak
- Dünya Markası Olmanın Dayanılmaz Cazibesi
- Zorlu Ekonomik Dönemler Bize Pazarlama Adına ne Anlatır?
- Yeni Nesile Ulaşmak için Marka Amacınız Net Olsun!
- Yeni Pazarlama Aslında Bildiğimiz Pazarlama – Dijital bir Araçtır
- Rekabet Stratejisi = İş Geliştirme
- Hayatın içinde İnovasyon
Alev Gökçe Kimdir?
Alev Gökçe, stratejik bir yaklaşımla marka yaratma ve inovasyon konusunda üç kıtayı kapsayan global kariyere sahip bir danışmandır. Kurucusu olduğu “Alev Gökçe İnovasyon ve Pazarlama Danışmanlık” şirketi aracılığıyla, Türkiye ve yurt dışında global ve yerel marka ve kuruluşlara inovasyon süreç ve kültürlerini dönüştürerek fark yaratan yeni markalar inşa etme, konsept geliştirme, portföy yönetme konularında yardımcı olmaktadır. 21. yüzyılda yenilikçiliğin önemli akslarını oluşturan sürdürülebilirlik, dijital dönüşüm ve tasarım odaklı düşünceyi (design thinking) projelerinde aktif olarak kullanmaktadır. Bugüne kadar yirmiden fazla ülke için projeler üretmiş olan Alev farklı kültür ve bakış açılarının inovasyon düşünce sistematiği için eşsiz bir öneme sahip olduğunu düşünmektedir.
Alev, oldukça geniş ve derin pazarlama ve inovasyon tecrübesini dünyanın en büyük ve başarılı markalarında kazandı. Kendi şirketini kurmadan evvel on dört yıl üst düzey yöneticilik yaptığı Coca-Cola şirketinde sekiz sene boyunca Atlanta merkez ofisde Coca-Cola Global İnovasyon Direktörlüğü, Global Marka Direktörlüğü gibi görevlerde bulundu. Kariyerinin ilk yıllarında Unilever ve Pepsico Restaurants şirketlerinde pazarlama ve marka müdürlüğü yapan Alev, on yıldan fazlası Avrupa ve Amerika’da olmak üzere, otuz seneyi aşan kariyerinde global bazda ses getiren projeler üretti.
İstanbul Alman Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi mezunu olan Alev, Boğaziçi ve Amerika SCAD Üniversitelerinden hem MBA hem de iç mimari alanında iki yüksek lisans derecesine sahiptir.
Alev Gökçe, Sustainable Brands Istanbul Danışma Kurulu ve Abundance Digital (dijital transformasyon) üyesidir.