INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Konuşmacıları

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Konuşmacıları

Kurum olarak gündeminizin ana maddelerini oluşturduğunu düşündüğümüz bu iki konuda, uzman, deneyimli ve vizyon sahibi konuşmacılardan oluşan bir portföy hazırladık. Speaker Agency Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya konuşmacıları, ele aldıkları konularla ufkunuzu genişletecek… 

M. SERDAR KUZULOĞLU
M. SERDAR KUZULOĞLU Teknoloji Yazarı, Trend Avcısı
  • Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
  • Endüstri 4.0 ve Otomasyon
  • Yapay Zeka
DR. SERTAÇ DOĞANAY
DR. SERTAÇ DOĞANAY Teknoloji ve Sürdürülebilirlik İletişimcisi
  • Sürdürülebilirlik İletişimi ve Küresel Sürdürülebilirlik Trendleri
  • Geleceğin Güçleri, Suçları ve Aşkları (Gelecek Trendleri)
  • Yeni Nesil Liderler İçin Etkili Bir LinkedIn Kullanıcısı Olmanın İncelikleri
MUSTAFA İÇİL
MUSTAFA İÇİL Strateji ve İnovasyon Danışmanı / Google Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Pazarlama Eski Direktörü
  • Dijital Fikir Liderleri (Sosyal Medyada Kişisel Marka Oluşturmak)
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Yeni Müşteri Davranışları
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Kurumsal Çeviklik
YÜCE ZEREY
YÜCE ZEREY Akademisyen, Yazar
  • Metaverse ve Dijital Devrim 3.0
  • Türk Tüketicisinin Sevdiği Pazarlama: Ürünler, Hizmetler, Kampanyalar, İletişimler
  • Pazarlama Bütçemi Nasıl Verimli Yönetirim? Yatırımın Geri Dönüşünü Nasıl Ölçerim?
DR. ERDEM AKSAKAL
DR. ERDEM AKSAKAL İş Hayatı Anlatıcısı, Yazar
  • Dijital Rönesans: İnsan ve Teknolojinin Eş Dönüşümü
  • Aktivist Bir İş Hayatı: Kurumsal Çağda İnsan Kalabilmek
  • Beyaz Yakalı Hayatlar: Hep Çok Mu Şahane?
Tunç Berkman Yeni
Tunç Berkman xCMO, Pazarlama ve Marka danışmanı, Melek Yatırımcı & Girişimci
  • Kurum İçi Girişimcilik
  • Pazarlamanın Psikolojisi
  • Pazarlama ve Yapay Zekâ
BARIŞ ÖZCAN
BARIŞ ÖZCAN YouTube İçerik Yapımcısı
  • Metaverse
  • 21. Yüzyıldan Hikayeler
  • Hikaye Anlatıcılığı (Sunum Teknikleri)
Ercüment Büyükşener
Ercüment Büyükşener Dijital Pazarlama ve İletişim Danışmanı, Öğretim Görevlisi
  • Dijital Vatandaş Olmak ve Dijital Vatandaşlık
  • Blockchain & Kripto Para & Metaverse & NFT 101
  • Dijital Pazarlama İletişimi
ZEHRA ELİF TAŞ
ZEHRA ELİF TAŞ TrendMiles, Kurucu
  • Perakende Sektörü / Mağaza Çalışanları İçin: Stil ve Kombin Eğitimi
  • Kurum Çalışanları için Doğru Giyim & Stil İpuçları
  • Kurum Çalışanları için Akıllı Alışveriş Taktikleri
AHMET AKIN
AHMET AKIN Marka & İletişim Danışmanı, Trend Analisti, Fasilitatör
  • Fasilitasyon & Moderasyon
  • Yaratıcılığınızı Beslemek İçin Hata Yapmaya Var mısınız?
  • Dünyanın Geleceği için Sürdürülebilir Markalar
USSAL ŞAHBAZ
USSAL ŞAHBAZ Ussal Danışmanlık Kurucusu ve Yönetici Ortağı
  • Yapay Zeka ve Siz: Son Kaybolacak Meslekler Hangileri?
  • Yapay Zeka Ekonomisi: Veri Yeni Petrol mü?
  • Uber Taksilere Karşı: Teknoloji İşleri Nasıl Regüle Edilmeli?
İHSAN ÖZÇITAK
İHSAN ÖZÇITAK Deeper Kurucu Ortak
  • Davranışsal Pazarlamanın 3 İlkesi ile Başarı: Şöhret-Duygular-Akıcılık
  • Popüler Ürün/Hizmet Yaratmanın Şifresi: Tanıdık Sürprizler
  • Davranışsal Değişimi Başarmak: Sürücüyü Boşver, File Göre Tasarla
Onur Tuğman
Onur Tuğman Beyin Enstitüsü Kurucusu
  • Nörobilimle Satışta Ustalık: Satın Alma Kararlarının Gizemli Dünyası
  • Beyin ve Nöropazarlama: Müşterilerin Zihnini Okumak
  • Mikro İfadeler ve Gizli Mesajlar: İletişimde Nörobilim ve Beden Dili
DR. FATOŞ KARAHASAN
DR. FATOŞ KARAHASAN Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi, Gazeteci, Yazar
  • Kırılma Noktası
  • Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları: İletişim Perspektifinden Sunum Becerileri
  • Değişen Dünya Trendleri
Ceren Coşkun Sağlam Yeni
Ceren Coşkun Sağlam Stratejist, Marka Danışmanı, Amaç Bulucu
  • Nedeninizi Bulun: Kültürünüzle uyumlu, işinizi dönüştüren ve insanların hayatında anlamlı bir etki yaratan bir amaç nasıl tanımlanır?
  • Amaçtan Eyleme: Amacınızı somut sonuçlar ve pozitif değişime dönüştüren aksiyonlar nasıl oluşturulur?
  • Kurumsal İtibarı Yeniden Tanımlamak: Amacınızı değerlerinizle uyumlu hale getirmenin günümüzün güvensiz dünyasındaki olumlu etkisi.
Dave Carroll
Dave Carroll Konuşmacı, Sosyal Medya İnovatörü, Şarkı ve Söz Yazarı
  • Sosyal Medya Çağında Müşteri Deneyimi
  • Etkili Hikaye Anlatımının Gücü
  • Merhameti Merkeze Alan İletişim
TIMOTHY ARMOO
TIMOTHY ARMOO Girişimci, Fanbytes CEO & Kurucu Ortak
  • Pazarlama
  • Sosyal Medya
  • Dijital Yıkım
Guy Kawasaki
Guy Kawasaki Pazarlama Uzmanı, Girişimci
  • İnovasyon Sanatı
  • Başlangıç Sanatı
  • Büyü Sanatı

Hayatımıza tümüyle entegre olan bilişim teknolojileri, sosyal ve kurumsal iletişim yöntemlerimizde köklü bir değişikliği beraberinde getirdi. Beklenenin çok ötesinde bir hızla gerçekleşen bu değişime bireysel olarak uyum sağlamak nispeten kolay. Oysa kurumlar, üretimden pazarlamaya kadar tüm iş süreçlerini dönüştürmek bir yana, bu dönüşümün öncülerinden olabilmek için çok daha uzak ve geniş bir bakış açısı yakalamak zorundalar. Dijital dönüşümü bütün bileşenleriyle ele aldığımızda dijital pazarlama ve sosyal medya, kurumların başarılı olmasında kilit öneme sahip iki konu. 

Kurum olarak gündeminizin ana maddelerini oluşturduğunu düşündüğümüz bu iki konuda, uzman, deneyimli ve vizyon sahibi konuşmacılardan oluşan bir portföy hazırladık. Speaker Agency Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya konuşmacıları, ele aldıkları konularla ufkunuzu genişletecek… 

Dijital Çağda Yeni Nesil Pazarlama | Kurumlar İçin Sosyal Medya | Dijital Dönüşümün Ekonomi ve İş Modellerine Katkıları | İş'in Dönüşümü ve Geleceği | Yeni Nesil Liderler İçin Etkili Bir LinkedIn Kullanıcısı Olmanın İncelikleri | Sosyal Medya Psikolojisi | Online İtibar Yönetimi | Dijital Çağda Müşteri Sadakati | Sosyal Ağlarda Gizli Modern Kabileler | Dijital Viraj | Ailenin Dijital Hali: Yeni Nesil Sosyallik | Sosyal Medya’ya Bakış ve Şirketler | Sosyal Medya Anayasası…

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya konuşmacılarımız hakkında daha fazla bilgi almak için konuşmacılarımızın sayfalarını inceleyebilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular