Keynote & Konuşma
AHMET AKIN 2024 Konuşma Başlıkları
- Fasilitasyon & Moderasyon
- Yaratıcılığınızı Beslemek İçin Hata Yapmaya Var mısınız?
- Dünyanın Geleceği için Sürdürülebilir Markalar
- İş Dünyasının Kutup Yıldızı: Purpose
- Yeni Çağda liderlik = Kapsayıcı Liderlik
- Metaverse’te Çalışan Deneyimi Tasarımına Hazır mısınız?
- Purpose in Action: Bir AMAÇ için Harekete Geçmek
- Dışarıda Bıraktığımız Bedenlerimiz ve "Body Positivity"
Ahmet Akın Kimdir?
Ahmet Akın bir iletişim stratejisti olarak global trendleri analiz ederek ilham verici içerikler üretmeyi sever. Teknoloji çağında insanı incelemeye ve insan yaşamının geleceği ile ilgili öngörüleri aktarmaya odaklanır. Uluslararası bir ajansta CEO’luk yapmış biri olarak, kurumsal dünyanın konularına ve ihtiyaçlarına hakimdir. “Markalar için sürdürülebilirlik” temel konularından biridir.
Çok sayıda sektörde ve her düzeyde profesyonelle çalıştığı için, farklı kültür, eğilim ve beklentilere hitap etme konusunda deneyimlidir. Yönetim takımlarının çalıştaylarında fasilitatör/moderatör olarak yer almak en öncelikli çalışma alanlarından biridir.
Ahmet Akın’ın konuşmalarında hümanist bir yaklaşımı vardır. İnsana dokunan konular üzerinde konuşmayı sever, duygulara hitap eder. Amaç odaklılık, kapsayıcılık, cinsiyet eşitliği gibi konularda içerik üretir. Dijital pazarlama yine Ahmet Akın’ın çalışma alanları arasında yer almaktadır.
1988 yılında İstanbul Alman Lisesi’nden, 1992 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nden mezun oldu. 1994 yılında University of Rochester - Simon Business School’da MBA eğitimini tamamladı.
Reklamcılık ve pazarlama mesleğine Güzel Sanatlar / Saatchi & Saatchi’de başladı. Daha sonra 9 yıl çalıştığı TBWA Istanbul’da son olarak Başkan Yardımcılığı görevini üstlendi. 2009 – 2013 döneminde, Leo Burnett İstanbul’da CEO olarak çalıştı. 2014 yılında kurduğu Kramp Ajans'ın 2020 yılına kadar başkanlığını yürüttü.
Liderlik ve yetkinlik gelişimi alanlarında eğitim veren Ahmet Akın kendi geliştirdiği Co-Creation workshop modeli ile fasilitatör olarak kurumlara hizmet vermektedir. Workshop kolaylaştırıcılığına ek olarak konferans moderatörlüğü yapan Ahmet Akın, bugüne kadar Marka Konferansı, Brandweek, Kristal Elma, Peryön İnsan Yönetimi Kongresi, ICF (International Coaching Federation) Koçluk Konferansı, EMCC (European Mentoring & Coaching Council) gibi konferanslara konuşmacı ve moderatör olarak katılmıştır.
Arçelik tarafından sürdürülebilirlik çalışmalarını güçlendirmek amacıyla kurulan İyi-Ge Kurulu’nda moderatör ve kurul üyesi olarak çalışmaktadır. Ayrıca Sustainable Brands Türkiye kapsamında yer alan uluslararası Brands for Good hareketinin Türkiye platformunda danışman ve moderatör olarak görev almaktadır.
Master Class Workshops
Co-Creation Workshop
Co-Creation workshop takımların gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmalarına ve hayata geçirmelerine yardımcı olmak üzere tasarlanmış bir çalışmadır.
Co-Creation Workshop neyi hedefler?
- Co-Creation workshop değişim yönetim süreçlerine destek verir.
- Takım üyelerinin birbirlerine uyumlanmalarını güçlendirerek süreçleri hızlandırır.
- Katılımcıların hedeflerine ulaşabilmeleri için aksiyon alanlarını belirlemelerine yardımcı olur.
Co-Creation Workshop hangi koşul ve durumlarda etkili olur?
- Takımlar yeni bir döneme, yeni bir vizyona hazırlandığında.
- Takıma çok sayıda yeni katılanlar olduğunda ya da yöneticileri değiştiğinde.
- Ulaşmak istedikleri hedefleri için birlikte çözüm aradıklarında.
- Farklı birimlerin bir araya gelerek ortak bir çalışma kültürünü yaratmaları gerektiği dönemlerde
- Sistem içinde her birimin sesinin duyulmasına daha çok ihtiyaç duyulduğu zamanlarda