YarışMaç
YarışMaç, Bilginin Gol Attığı Benzersiz Bir Yarışma!

YarışMaç, büyük ekrana yansıtılan interaktif bir futbol maçı animasyonu aracılığıyla görselleştirilen, yepyeni, özgün bir bilgi yarışması formatıdır.

İstenilen sayıda katılımcıdan oluşan iki yarışmacı ekip arasında oynanır. YarışMaç yazılımı, ekiplerin bilgi yarışmasındaki performanslarına (doğru cevap sayıları arasındaki farka) göre, yarışmayla eşzamanlı olarak başlayan ve büyük ekrana yansıtılan sanal futbol maçını yönlendirir. Fark yeterliyse, doğru yanıt yüzdesi yüksek olan takım gol atar. Fark yetersizse, sanal maçtaki pozisyon aut ile sonuçlanır.

Bu benzersiz konsept "Yarışmaç"ın, başka hiç bir yarışma formatında bulunmayan özgün dinamiğini oluşturmaktadır.

Televizyon programı olarak tasarlanmış bu yepyeni, özgün, heyecanlı ve coşkulu yarışma, kurumsal bayi ve motivasyon toplantıları, eğitim seminerleri, kongreler, festivaller, eğlence ve animasyon organizasyonları gibi her türlü etkinlikte, açık havada ve kapalı mekanda, çok geniş bir uygulama alanına sahiptir.

YarışMaç Nasıl Oynanır?

  1. İki yarışmacı takım büyük ekranın karşısındaki yerlerini alırlar. Ekrandaki sanal takımların her biri, bir yarışmacı ekibi temsil etmektedir.

  2. Sunucu, ekrandaki sanal maçla birlikte yarışmayı başlatır ve ilk soruyu sorar. Soru ve yanıt seçenekleri, hem büyük ekranda, hem de yarışmacıların akıllı telefonları veya tabletlerinde belirir. Yarışmacılar, 10 saniye içinde yanıt seçeneklerinden birine dokunarak yanıtlarını gönderirler.

  3. Yazılım, iki takımın soruya verdiği doğru cevapları karşılaştırır ve aradaki farka göre, uygun sanal maç pozisyonunu ekrana yansıtarak sonucu görselleştirir. Fark %10 veya üzerindeyse, doğru cevap oranı yüksek olan ekibin sanal takımı gol atar.

  4. Doğru cevap oranları arasındaki fark %10’un altındaysa, pozisyon aut’la sonuçlanır. Sorunun doğru yanıtı ve takımların doğru yanıt oranları, sanal maç pozisyonunun sonuçlanmasının ardından, ağır çekim tekrar görüntüleri sırasında ekrana yansıtılır.

  5. Yarışmacılar kendi yanıtlarının doğruluğundan emin olsalar bile, hangi takımın daha çok doğru cevap verdiğini bilmediklerinden, sanal maç sekansını sonuna kadar, heyecanla izlerler Sunucu enerjisiyle, YarışMaç DJ’i ise çaldığı müziklerle, mekandaki coşkulu stadyum ambiyansını desteklerler. Tekrar görüntülerinin ardından, sanal maç kaldığı yerden devam eder ve sıradaki soru sorulur.

  6. İkinci yarıda, gol için gereken fark %5’e düşürülerek, gol sayısının ve heyecan dozunun daha da artması sağlanır. YarışMaç, amaç ve gereksinimlere göre 25-30 dakikadan 90-120 dakikaya kadar istenilen sürede oynatılabilir.

  7. Yarışmanın sonunda, kazanan takımın en çok doğru yanıt vermiş yarışmacısı ‘Maçın Yıldızı’ sıfatıyla, kupanın ve Büyük Ödül’ün sahibi olacaktır.

Kadınlar, yaşlılar, bedensel hatta zihinsel engelliler dahil herkesin keyif ve heyecanla oynayabildiği YARIŞMAÇ, sadece yarışmacıların değil, seyircilerin de zevkle ve coşkuyla izlediği benzersiz bir format olduğunu tüm uygulamalarında kanıtlamış, yarışmanın gerçekleştirildiği mekan, her seferinde, kıran kırana bir futbol maçının coşkulu tribününe dönüşmüştür.