Salim Kadıbeşegil | İtibar Yönetimi Danışmanı

x Salim Kadıbeşegil | İtibar Yönetimi Danışmanı

Stratejik iletişim ve itibar yönetimi alanında yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil 40 yıla yaklaşan kariyerinde çok farklı profesyonel gelişim alanlarına öncülük etti. Konferanslarında, kitaplarında, üniversitedeki derslerinde değindiği ve gündeme getirdiği bu alanlar çok sonraları iş hayatının vazgeçilmez kavramları haline geldi.

Bunlar arasında; İletişim danışmanlığı mesleğinde uluslararası standartlar ve iletişim şirketlerinin bağımsız denetimi (1998); Medya ölçümleme ve değerlendirme şirketi PRNET’in kuruluşu (1998); İtibar Yönetimi kavramının ülkemizde tanınması (1999); Kurumsal Sosyal Sorumluluk kavramının iş hayatının gündemine yerleşmesi (2001); Kriz iletişimi yönetimi (2002), Sürdürülebilirlik Stratejileri ve Sosyal Raporlama (2003), İç İletişim Markaları ile İletişim Yönetimi (2003); Çalışanları Markalaştırmak (2004) gibi çalışmalar yer aldı.

Kadıbeşegil; Workshop-Çalıştay, seminer, konuk konuşmacı, stratejik sunumlar gibi formatlarda yaptığı çalışmalarda bir yandan güncel sorunlar/fırsatları interaktif tartışmalarla yönlendirirken, diğer yandan yakın gelecekte nelerin gündemimizi işgal edebileceği konusunda katılımcıları fikir tartışmalarına sürüklüyor.

Bugüne kadar kendi ilgi alanları ile ilgili yedi kitap yayımlayan Salim Kadıbeşegil, her yıl 30’dan fazla organizasyonda konuşmacı olarak birikimlerini paylaşmaktadır.

Kitaplar


  • Oyun bitti; Markalar, şirketler ve liderler yeni dönemi nasıl yönetecek (2012)
  • Şimdi stratejik iletişim zamanı (2009)
  • İtibar yönetimi (2006)
  • Kriz geliyorum der (2003)
  • Halkla ilişkilere nereden başlamalı?

  • Başarı için çalışanların memnuniyeti veya bağlılığı değil "mutluluğu" önemli
  • İtibar yönetimi çalışan motivasyonunu tetikler
  • Dokuz adımda itibar yönetimi
  • İtibar yönetiminin dijital halleri
  • Şirketler itibar risklerinin ne kadar farkında?
  • İdeal şirketi birlikte nasıl yaratabiliriz?
  • Sürdürülebilirlik stratejilerini çalışanlara indirgemek
Konuşmacı TanıtımıKonuşmacı Tanıtımı