Haluk Sicimoğlu | Reklam ve Strateji Uzmanı

x Haluk Sicimoğlu | Reklam ve Strateji Uzmanı

Haluk Sicimoğlu Şişli Terakki Lisesi Mezunu.

Amerika Birleşik Devletleri’nde Ohio’da Akron Üniversitesi’nde Pazarlama ağırlıklı İş İdaresi eğitimini bitirdikten sonra Florida’da Miami Üniversitesi’nde, Pazarlama konusunda lisans üstü eğitimini tamamladı.

Pazarlama İletişimi kariyerine 1988 yılında Manajans/Thompson’da araştırma bölümünde başladı ve aynı ajansta müşteri ilişkilerinde görev aldı.

1991 yılında ALICE/BBDO ailesine katılarak bu ajansın Stratejik Planlama Direktörlüğü’nü üstlendi.

1992 yılında Türkiye’nin ilk stratejik marka planlaması şirketi olan FOCUS 4’u kurdu.

1998-2000 yılları arasında merkezi Barcelona’da bulunan BBDO University’nin Stratejik Planlama Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. O zamandan beri ateşli bir FC Barcelona taraftarı ve aynı kulübün resmi üyesi.

Sicimoğlu halen BBDO Turkey’de Stratejiden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi görevinde bulunuyor.

Pazarlama iletişimini “Bir sosyal paydaşın markaya dokunma ihtimali olan her yerde unutulmaz deneyimler yaratmak” olarak tanımlayan Sicimoğlu 2015’de öğrencisi ve mimar arkadaşı Güneş Pekşen’le beraber THAATS.IT adındaki Marka Deneyimi Tasarım şirketini kurdu.

2013 ve 2014 yıllarında Reklamcılık Vakfı Başkanlığı görevini yürüten Sicimoğlu, İzmir Ekonomi Üniversitesinde ve Sabancı Üniversitesi Marka Pratikleri Yüksek Lisans Programında dersler vermektedir. 

  • Etkili Konuşma Ve Sunum
  • Ajansları Yönlendirme: Brief Hazırlama
  • Kurumsal Kültür Ve Kimlik: “Romantik ol naif ol kazanan ol.”
  • Pazarlama İletişiminin Geleceği/Trendler: “Reklam yapma ateş yak üzerine benzin dök.”
  • Stratejik Planlama Ve İçgörü: “Bukalemun Köstebek Şahin ve Yılan.”
  • İnovasyon Yaklaşımları ve Süreci: “İnovasyon bir detoks kürüdür.”
  • Ajanslar Müşteriden Ne Bekler
  • Öğrenilebilir Yaratıcılık/Yaratıcılık Öğrenilebilir: “Yaratıcıyım yaratıcısın yaratıcı”
  • Marka ve İletişim Stratejisinin Temel Unsurları: “Değişmeyen tek şey değişim değildir.”