İşletme DNA’sı Master Class Gelişim Programı
Kural Yıkıcı; Strateji, Pazarlama ve Değişim Uzmanı olarak tanınan Dr. Hakan Tetik tarafından geliştirilen program bir işletmenin başarılı olması için;

  • Rekabetçi
  • Pazar odaklı
  • Dinamik
  • Yenilikçi
  • Stratejik
olması gerektiğini anlatmaktadır. Dr. Hakan Tetik, işletme DNA’sı programına olan ihtiyacı şu şekilde dile getirmektedir: "25+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu, çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim."

İşletme DNA’sı Master Class Programında Neler Var?

  • Bireysel Gelişime Yönelik Eğitimler ve Workshop'lar
  • Kurumsal Gelişime Yönelik Eğitimler ve Danışmanlıklar
İşletme DNA’sı Master Class Programı; bireylerinin yeteneklerini iş sonuçlarına dönüştürmek için sürdürülebilir yapılar kurabilmelerini sağlamaktadır.

Başarılı işletmelerin DNA’sında 4 Kritik Gen Vardır:

  • İnovasyon Geni
  • Müşteri Geni
  • Dönüşüm Geni
  • Holistik Geni

İnaovasyon Geni

  • Bir işletmenin inovatif olabilmesi için öncelikle ona inanan ve hayalleri olan yaratıcı insanlara ihtiyacı vardır.
  • Bunlara sahip olan işletmelerin ise bu hayalleri hayata geçirmek için sistemlere ihtiyacı vardır.
  • İkisini yapabilen işletmelerde İnovasyon Geni gelişir ve bu işletmeler fark yaratır!

Müşteri Geni

  • Bir işletmede müşteri denilince aynı müşteriyi algılayabilen, müşterinin ayakkabısını giyebilen ve müşteri odaklı iş yapabilen insanlara ihtiyaç vardır.
  • Bu kültüre sahip olan işletmelerin bunu koruyarak geliştirmeleri ve sürdürülebilir hale getirebilmeleri için Müşteri Deneyimi Yönetimi yapmaları gerekir.
  • İkisini yapabilen işletmelerde Müşteri Geni gelişir ve bu işletmelerin taraftarları artar!

Dönüşüm Geni

  • Pazara uyum sağlayabilen işletmelerde tüm değişimleri insanlar başlatır, bu değişimlere bazıları liderlik eder ve işletmenin ezberlerini bozarak yeni sınırları zorlamasını sağlayabilir.
  • Değişim yönetimi ile bunları fark edebilen işletmelerde ihtiyaçlara sistematik olarak yanıt bulunur; organizasyonda ve iş yapış modellerinde yapılan değişimler sürdürebilir hale gelir ve herkesin değişen ortama uyumunu kolaylaştırabilir.
  • Her ikisini aynı anda yapabilen işletmelerde Dönüşüm Geni gelişir ve bu işletmeler değişen pazarlara her zaman uyum sağlar!

Holistik Geni

  • Bir işletmede geleceği dün ve bugün ile birleştirebilen; kendine, işletmeye ve pazara stratejik bakış açısı ile bakabilen insanların olması onların en önemli yatırımlarıdır.
  • Yatırımlarını rekabette avantaja çevirmek ve herkesi stratejik uyum içinde hedeflere taşımak isteyen işletmeler bunu stratejik yönetim ile başta Stratejik Yol Haritası gibi araçlar ile yapabilirler.
  • Stratejiyi günlük hayatlarına entegre edebilen işletmelerin Holistik Geni gelişir; hedeflere daha kısa zamanda ve daha az kaynak ile varılabilir!

DNA değişikliği için neler yapmak lazım?

  • Bireysel Gelişim

    • Yaratıcılık
    • Müşteri Odaklı İş Yapmak
    • Bireysel Dönüşüm
    • Stratejik Bakış Açısı
  • Kurumsal Gelişim

    • İnovasyon Yönetimi
    • Müşteri Deneyimi Yönetimi
    • Değişim Yönetimi
    • Stratejik Yönetim
Detaylı bilgi almak için info@speakeragency.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.