Dr. Hakan Tetik | Kural Yıkıcı; Strateji, Müşteri ve Dönüşüm Uzmanı

Dört Yönüyle Hakan Tetik:

İlgi Alanlarım 4 Ana Fonksiyonda Yoğunlaşıyor: Strateji, Pazarlama, Ürün Yönetimi ve “Yeni Nesil” İşletmeler
Bence İşletme DNA’sında Olması Gereken 4 Kritik Yetenek Var: İnovasyon yönetimi, Müşteri Deneyimi, Dönüşüm yeteneği ve Doğru İş Modeli
4 Dilde Destek Verebiliyorum: İngilizce, Almanca, Türkçe ve Patron Dili
4 Konuda Farklıyım: Çıktı Üretirim, Gaza Getiririm, Yaşadıklarımı Anlatırım ve “Olmaz!” Demeyi Sevmem!

30+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu, çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim.

Beni soracak olursanız;
1968 yılında Bursa’da doğdum, ilk ve orta eğitimini Almanya’da tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldum. Daha sonra Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölümünden Yüksek Lisans derecesi (MBA) ve 2008 yılında İşletme/pazarlama alanında Işık Üniversitesinde Doktora derecemi (PhD) aldım.

Erken yaşlarda meslek hayatına plasiyer olarak sıcak satış ile başladım, İTÜ’de son sınıfta okurken profesyonel çalışma hayatına Penta Bilgisayar A.Ş. Kurucu ve Genel Müdür olarak başladım. Daha sonra çeşitli firmalarda Satış ve Pazarlama Müdürlüğü, İş Geliştirme Direktörlüğü, İş Çözümleri Direktörlüğü ve Genel Müdürlük gibi farklı görevlerde bulundum.

2004 yılında profesyonel iş hayatımı sonlandırdım. O zamandan beri çeşitli şirketlerde kurucu ortak, yatırımcı veya yönetim kurulu üyesi olarak meslek hayatıma devam ediyorum – kendime sürekli yeni yatırımlar yapıyorum. Aynı zamanda dünyanın önde gelen şirketlerine strateji, pazarlama ve ürün yönetimi fonksiyonlarında yardımcı oluyorum. Her işletmenin müşteri deneyimi, dönüşüm yeteneği ve inovasyon kültürlerine sahip olmasını gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden ağırlıklı olarak bu 3 fonksiyonda ve bu 3 kültür konusunda eğitim, konuşma ve danışmanlık hizmetleri veriyorum. Zamanım oldukça işletmelerin yönetim/icra kurullarında görev alarak farklılaşmalarına yardımcı oluyorum.

Bugüne kadar 50.000’den fazla kişiyle hem eğitimlerimde hem de ulusal ve uluslararası konferanslarda fikirlerimi paylaştım - çeşitli platformlarda konuşmacı olarak bulundum; çeşitli ödüller kazandım, makalelerim ve araştırmalarım uluslararası düzeyde kabul gördü.

Strateji Geliştirme, Müşteri Deneyimi Yönetimi, İnovasyon Süreci, Ürün Geliştirme ve Stratejik Pazarlama konularında yaptığım çok sayıda proje var. İş modellerinde her zaman “stratejik konumlanma”, “yenilik” ve ”farklılaştırma” öneririm. CRM, Omnikanal yapılar, Müşteri deneyimi ve Teknoloji ile pazarlama, sosyal ağların B2B2C’de kullanımına yönelik projelerim ile de tanınırım.

  • Yolculuk Nereye?
  • Müşterinin DNA’sını Okumak
  • Bir işletme nasıl “Fit for the future” hale gelir?
  • Küçülürken Büyümek Nasıl Olur?
  • Taraftar müşteriler yaratmanın püf noktaları
  • Unlearning (Yeni Şeyler Öğrenmek İçin Önce Bildiklerinizi Unutun!)
Konuşmacı TanıtımıKonuşmacı Tanıtımı