Bora Alçı | Markalara Fısıldayan Adam

x Bora Alçı | Markalara Fısıldayan Adam

1968 yılında doğdu. Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü 1991 yılında bitirdi.

1991’de mezuniyetten sonra profesyonel kariyerine Türk Henkel Tüketim Malları Bölümünde marka müdür yardımcısı olarak başladı. Henkel’de yedi yıl boyunca çeşitli pozisyonlarda; bulaşık makinesi deterjanları marka müdürü, kişisel bakım kategorisinde marka grup müdürü, kişisel bakım ürün kategorisinde stratejik birim müdürü olarak çalıştı.

1997’de Danone Grubu İçecek Bölümünde stratejik proje yönetim ekibine katıldı. Türkiye’de Akmina maden suları projesi gibi pek çok uluslararası projenin sorumluluğunu üstlendi.

1999’da Turkcell’de pazarlama grup müdürlüğü görevine geldi.

2001 yılından beri pazarlama danışmanı olarak çalışmaktadır. Halen Argus Marka Geliştirme ve Pazarlama Şirketinin sahibi ve genel direktörü olarak çalışmaktadır.

Bora Alçı; marka ve ürün yönetimi alanlarında geniş tecrübe sahibi olup, iş geliştirme, marka yönetimi, marka ve pazarlama stratejisi geliştirme, tüketici davranışı, alternatif pazarlama teknikleri, pazarlama denetimi ve planlaması, ürün-kategori yönetimi, pazarlama, reklam, medya yönetimi ve yaratıcı sorun çözme teknikleri asıl konularını oluşturur.

Mayıs 2015 itibariyle MediaCat dergisi ve EkoVitrin’de pazarlama alanında köşe yazıları yazmaya başladı. 2015 yılının başında kurulan Marka Danışmanları Derneği, Marka Konseyi’nin kurucuları ve seçilmiş yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır. Aynı zamanda, Eylül 2015 itibariyle Bilgi üniversitesi’nde İletişim Master programında “stratejik pazarlama yönetimi” dersi vermeye başlayacaktır.

Bora Alçı, iyi derecede İngilizce bilmektedir.

  • Yeni Nesil Pazarlama Araştırmaları
  • Kadınlara Pazarlama
  • Çocuklara Pazarlama
  • Yeni Tüketici Trendleri
  • Erkeklere Pazarlama
  • Pazarlamada Pozitif Psikoloji
  • Marka Simyası
Konuşmacı TanıtımıKonuşmacı Tanıtımı