Altuğ Yılmaz | Eğitimci , Akademisyen, Yazar , Oyunlaştırma Uzmanı

Altuğ Yılmaz, Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra kısa süre Netron ve BilgeAdam’da Web Tasarım ve Yazılım konularında eğitmenlik ve danışmanlık yaptı. Devamında Turkcell Akademi ve Turkcell Dijital Kanallar bünyesinde 5 seneyi aşkın bir süre dijital eğitim ve iletişim platformları yönetti. Bu süreçte oyun tabanlı ve oyunlaştırılmış bir çok ödüllü eğitim projesini hayata geçirdi. Amerikan şirketi olan Yum! Brands (KFC,Pizza Hut,TacoBell..) firmasında Türkiye Dijital Eğitimler sorumlusu olarak 2 yıla yakın danışmanlık verdi.

Altuğ Yılmaz halen Bahçeşehir Üniversitesi’nde Oyun Tasarımı ve Oyunlaştırma dersleri vermektedir. Oyunder – Oyun Tasarımcıları, Geliştiricileri, Yapım ve Yayımcıları Derneği Yönetim Kurulu üyesidir. Startershub, KWorks, Impact Hub, ITU Ginova, Üsküdar Fikir Sanat Merkezi gibi girişimcilik merkezlerinde mentorluk yapmaktadır. Şu anda aktif olarak dijital dönüşüm, dijitalleşme, dijital eğitim ve iletişim sistemleri, yeni nesil motivasyon, oyun tasarımı, oyunlaştırma, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi konularda eğitim ve seminerler vermekte ve danışmanlık yapmaktadır.

Abaküs Yayıncılık tarafından 2015 yılında yayınlanmış İlk Türkçe Oyunlaştırma kitabının yazarıdır. Herkes için Oyunlaştırma adlı kitap 2017 yılında 4.baskısını yapmış, Hook-Kanca modeli, SAPS Ödüllendirme teoremi, Octalysis Oyunlaştırma Frameworkü, Marcewski Oyuncu Tipleri gibi bir çok konuyu ilk kez Türkçe kaleme aldığından bir çok akademik tezde referans olarak kullanılmıştır.

Dünyadan seçkin oyun tasarımcısı ve oyunlaştırma uzmanlarının yer aldığı GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu Türkiye temsilcisi ve GWC16 Gamification World Congress- Dünya Oyunlaştırma Konferansında sunum yapan ilk ve tek Türk’tür.

  • İşini oyuna, oyunu işe çevirme sanatı
  • Dijitalleşen Nesil için Dijital Liderlik
  • Eğitim ve Öğretimde Dijital Dönüşüm
  • Dijital kanallarda bağımlılık yaratan deneyim tasarımları
  • Yeni neslin motivasyonu : Oyun ve Oyunlaştırma
  • Oyunun yeni nesil hali : Espor, Gaming ve Gamification
  • Yeni nesil çalışan ve müşteri etkileşimi için yenilikçi yöntemler :Hikayeleştirme, Oyunlaştırma, Sanal ve Arttırılmış Gerçeklik
  • Bağımlılık yapan müşteri ve çalışan deneyimleri tasarlamak
  • Şirket olarak takdir kültürü ve geribildirim ile yeni alışkanlık kazanma
  • Bağımlılık Yaratan Deneyimler